czwartek, 23 marca 2017

Kto jest agentem? - odcinek 6

Program trwa, a typowane grono osób w zasadzie się nie zmienia. Od początku w zasadzie w naszej tabelce - nie licząc drobnych, krótkotrwałych wyjątków - na agenta wskazywanych było pięć osób. A jak jest po szóstym odcinku?
Poniżej jak zwykle typy z uzasadnieniem.
Mati. W tym odcinku "Agenta" trochę poczułem się jak na koloniach. Zadania łatwe i w sumie każde bez problemu do wykonania. W pierwszym zadaniu mój agent był w grupie szukającej znaną osobę. Zatrzymywał auta niepotrzebnie i w sumie robił dużo hałasu. W drugim zadaniu wpadł do wody. A w trzecim zdobył immunitet. W sumie nie przyłożył się do zdobycia kasy. Mój agent to Piotr Kędzierski. Bardzo zadziwiające, że Odeta, Alan i Kędzior się tak długo trzymają. Odeta w sumie też jest podejrzana, tak samo jak Olga. Daria jak dla mnie jest zbyt oczywista, tak.samo jak Jarek Kret. Jak ktoś z tej dwójki jest agentem, będę zniesmaczony.
Joasia16. Szósty odcinek nie dał mi powodów, żeby typować Olgę, ale nie dał mi też powodów, żeby jej NIE typować, więc zgodnie z zarzutami, o których pisałam wcześniej, stawiam wciąż na tę kandydatkę. Nie próbowała stać się „sławna” w pierwszym zadaniu, co tłumaczyła charakterem, ale równie dobrze mogła po prostu przyjąć taką niewłaściwą (na tę okazję) postawę. Zadanie na bananach wykonała przywoicie (mogła przecież liczyć, że Odeta zawali za nią), a po łowach na jokery miała tylko wskazówkę i nie słyszałam, żeby bardzo się na to uskarżała (jak np. Alan, który zgarnął figę z makiem), ale może to z nieuwagi. Rzuciło mi się w oczy, że w programie, jak przychodzi test, słychać ciągle: Daria, Daria, Daria. A tymczasem Asia, która na pewno obstawiała Darię, odpadła. A Odeta, która obstawiała Marka, przeszła. Można powiedzieć, że ona miała jokery. Ale jakoś trudno uwierzyć, że tylko Kędzior z immunitetem i Odeta z jokerami NIE typują Darii. Stąd wniosek, że Daria nie jest agentem.
Chucky. Ten odcinek trochę oddalił moje podejrzenia co do Darii, która zarobiła sporo pieniędzy. Podtrzymuję swój typ czyli Odetę. Dziś chciała udowodnić że Marek nie pozwolił im działać wspólnie, ale mimo tego zadanie wykonali. Podczas memory niczego nie zarobiła, ale zależało jej bardziej na jokerach lub immunitecie. No i zadanie na wodzie. Odeta brala udzial w Celebrity Splash, spędziła godziny na treningach skacząc do wody i nurkując. Nagle strach przed zanurzeniem głowy ją paraliżuje. Pachnie mi agenturą. Do tego przedłużała przejście na drugiego banana jakby licząc, że ktoś spadnie (i tak się stało). Stawiam na Odetę
Seeker. Moim typem w tym odcinku znów jest Odeta. Uważam, że jej działania nie są wprost destrukcyjne, lecz w małych krokach sabotuje działania grupy. Nie inaczej było tym razem, kiedy najdłużej zwlekała ze zmienieniem banana - jej ubolewanie, że tak bardzo boi się wody nie były zbyt przekonywujące... Ponadto zauważyłem, że Odeta często zmienia typy, bez żadnego większego powodu - ostatnio na Kędziora, dzisiaj na Marka. Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że to właśnie ona jest agentem, ale nie wykluczam Kędziora, który w podejrzany sposób spadł z banana oraz opóźniał pierwsze zadanie kłócąc się z Darią
Julia. Nowy odcinek przyniósł mi (r)ewolucję w podejrzeniach. Moim Agentem nie jest już Daria. I wcale nie dlatego, że w memorach wygrała dla grupy 1000zł. Równie dobrze mogła to zrobić, bo jej kolej przyszła tuż po poznaniu położenia całej pary i nie chciała wzbudzać zbytnich podejrzeń (a może podpowiedzieli jej odpowiednie miejsca? w końcu kasę chcieli zarobić wszyscy). Przestaję podejrzewać mój „wieloletni” typ, ponieważ w tym odcinku realnie zdałam sobie sprawę, że Daria jest za oczywista, za bardzo sugerowana przez producentów. Podczas testów na laptopie troje zawodników (z rzędu!) powiedziało, że to Daria sabotuje. Tym montażem już dla mnie przegięto pałę. Moim nowym Agentem zostaje Olga, ponieważ Asia, trzymając z nią sztamę, odpadła, chociaż obstawiała na teście Darię (tzn. Olga mówiła, że podejrzewa Darię, a Asia, że ma ten sam typ, co Olga). Olga trochę mąciła w poprzednich odcinkach, w tym ograniczyła się do bierności podczas prób zyskania rozpoznawalności. Jedyna rzecz, jaka mnie dziwi, to to, że Olga odejście Asi przyjęła z zadziwiającym spokojem, jeśli nie obojętnością. Jeśli naprawdę się z nią zaprzyjaźniła i była bezpośrednim powodem jej eliminacji, powinna była się bardziej przejąć. Ale może po prostu założyła maskę, jak to Agent
Aga. Tak jak się spodziewałam, szósty odcinek w końcu zmienił mój typ na tytułową postać. Tym razem stawiam na Odetę. Piotr odszedł na dalszy plan, ponieważ moim zdaniem jego zachowanie w ostatnich dwóch odcinkach było bardzo naturalne, tak samo jak reakcja na zdobycie immunitetu. Starał się dobrze wykonywać zadania, jednak nie zawsze to wychodziło. Dlatego też nie chcę go zupełnie odrzucać, nadal jest dla mnie prawdopodobnym typem na agenta. Jednak dziś mój wybór pada na Odetę i to wcale nie z powodu rzekomego kłamstwa mimo udziału w Celebrity Splash, a dlatego że odpadła Asia. Jak wszyscy wiemy Asia i Olga od dłuższego czasu typowały na agenta Darię, która według mnie agentem nie jest. Jedynym logicznym wyjaśnieniem na to dlaczego Asia odpadła dopiero w szóstym odcinku jest to, że agent musi mieć sporo wspólnego z Darią. Po pierwsze Odetę i Darię łączy płeć oraz kolor włosów. Po drugie, w odcinku z kolacją w obu przypadkach były razem w grupie a pytanie o to pada na teście za każdym razem. Obie zazwyczaj mieszkają w tym samym pokoju i pewnie gdyby przejrzeć wszystkie odcinki to byłoby tego więcej. Oczywiście ta teoria ma sens jedynie wtedy, gdy TVN nie narzuca kolejności odpadania uczestników. Niemniej jednak postanowiłam zaryzykować i dziś typuję Odetę Moro na agenta. Niewykluczone, ze w przyszłym tygodniu wrócę do swojego poprzedniego typu.
Adrian. Zarówno ten jak i poprzedni odcinek ciekawy, w końcu jakieś odmienne zadania. Choć krąg podejrzanych niby się zawęża, to i tak gra toczy się wg mnie wokół Darii, Odety, oraz w tym odcinku mniej Jarka, a więcej Marka. Ciągle czekam, aż będzie jakiś przełom, odpadnie Daria, Odeta czy Alan i wtedy zacznie się prawdziwa gra. Asia, która odpadła, to typowy duch sportowca i nie była nigdy w kręgu moich podejrzanych. Od samego początku obstawiam Kreta, choć mam oko na Darię i mimo że osoby w programie ją rzekomo typują to ja i tak zostaję przy Jarku
Al Ganonim. Moim typem na agenta pozostaje Daria, mimo że ogromne podejrzenia zaczęła we mnie wzbudzać Odeta. To co w tym odcinku zwróciło moją uwagę na Odetę to: w pierwszym zadaniu dość wcześnie rzuciła, że „to się nie uda”, była raczej pasywna, a swoje imię wypowiadała bardzo szybko. Po ogłoszeniu wygranej jej entuzjazm nie był wyraźny. Ponadto zaczęła kierować podejrzenia na Marka, któremu tak naprawdę nie było co zarzucić, i to zresztą na niego głosowała w teście. Z kolei tydzień temu typowała Kędziora, a jeszcze wcześniej bodajże Darię. Coś tu jest nie tak. W drugim zadaniu z wodą zachowywała się dziwnie, mogła udawać lęk przed wodą. W ostatnim zadaniu z memory jedyne co zrobiła to skorzystała z okazji i zgarnęła 2 jokery. Mimo wszystko obstawiam nadal Darię, ale z mniejszym już przekonaniem. W pierwszym zadaniu atakowała dobry pomysł Jarka, dopiero na koniec przejęła inicjatywę i podchodziła do ludzi ze zdjęciem „znanego”. W drugim zadaniu według mnie postarała się przy najbliższej okazji, żeby zlecieć z banana i „pociągnęła” za sobą Kędziora. Zrehabilitowała się w zadaniu z memory, w którym w zasadzie tylko ona zarobiła dla grupy kwotę 3000 zł i nawet dość przekonująco ucieszyła się z odkrytego immunitetu. Jest też sprawa związana z odpadnięciem Joanny, która typowała właśnie Darię. Tu pojawia się pytanie czy to ona faktycznie jest tym agentem oraz co z Olgą, która była w sojuszu z Joanną. Jeżeli Olga nie jest agentem, to wie, że teraz powinna zastanowić się nad swoim typem, a jeżeli jest agentem, to ładnie wykiwała koleżankę. Zakładam jednak, że Olga nie jest agentem i pomyliły się. No i ciekawe co z innymi uczestnikami, którzy w większości również głosowali na Darię… Sytuacja byłaby łatwiejsza, gdyby nie jokery i immunitety, które z jednej strony są pomocne, a z drugiej utrudniają uczestnikom i nam rozeznanie
Michał. Moim zdaniem w tym odcinku zadania były interesujące i fajne. Bez porównania z wąchaniem koszulek. Mój Agent to kobieta o imieniu Odeta. Odeta w zadaniu z przeskakiwaniem z banana na banana udawała strach przed wpadnięciem do wody. W zadaniu z odmierzaniem czasu na plaży specjalnie zrzucała podejrzenia na Darię. Siała popłoch zrzucając podejrzenia na Darię. Nigdy do tej pory nie był sprawdzony test Odety na eliminacji. Moja Agentka, czyli Odeta, nie ma jednego stałego kandydata na Agenta, każdego tygodnia jest to inna osoba. Tydzień temu był to Piotrek Kędzierski, w tym tygodniu Marek. A wcześniej Daria. W zadaniu z otwieraniem obrazków Odeta wyeliminowała Marka udając strach przed tym, że zabierze jej wszystkie jokery. Zdobyła 2 jokery w ramach odwrócenia od siebie uwagi jako Agenta. I pragnęła zdobyć jokery moim zdaniem, bo udawała strach przed eliminacją. Przyglądam się cały czas Alanowi, Darii, Jarkowi, Kędziorowi i Oldze, bo skoro była w sojuszu z Asią, a Asia odpadła, to coś może być na rzeczy
Kim. Po szóstym już odcinku grono podejrzanych się zawęża. Po pierwszym zadaniu z robieniem zdjęć sobie i znanej osobie uważnie przyglądałem się Kretowi który bez zezwolenie innych sfotografował miejscowego piekarza  Zdziwiło mnie natomiast jego zachowanie na bananie, a w zasadzie jego brak, gdyż grupa wykonała zadanie perfekcyjnie, z małą wpadką Darii i Kędziora, który swoją drogą nieźle namieszał w tym odcinku  Jednak mój typ pozostaje na razie niezmienny i wciąż typuję Jarosława Kreta jako Agenta. muszę ponadto przyznać, że Agent, bez względu na to, kto by nim nie był, wyjątkowo się w tym odcinku nie popisał grupa zarobiła mnóstwo kasy i wszystkie zadanie im się udały ....
hannibal96. Odpadnięcie Asi potwierdziło moją intuicje i moj typ, że Olga jest agentem, w grze miejskiej niezbyt pomagała w wygraniu pieniedzy, zaś w zadaniu na bananie chciała aby Odeta przeszła wcześniej niz powinna. Tu można zauważyć, że gdyby Kędzior był agentem, nie przytrzymałby Odety. choc to go nie wykreśla całkowicie z mojej listy, ciekwa jest tez Odeta, cos dużo marudzi i zwala całą winę na innych. Na ten moment 60% Olga, 30% Odeta, a 10% Piotr.
ŁS. Tym razem stawiam na Piotra, który - jakby to określił finalista pierwszej edycji z 2000 roku - nie ma wprost destrukcyjnych działań, żeby go od razu nie wykryli. Tak się zastanawiam, jeśli chodzi jeszcze o odcinek 5, czy przypadkiem jakimś sposobem nie zwinął on kawałka układanki i nie wracał się do wody po to, by go swobodnie upuścić? Ale to taka hipoteza na siłę. A co w tym odcinku było dla mnie podejrzane? Spadł z banana, a potem - ale mogę się mylić, bo nie oglądałem "powtórki" - jako ostatni wykonał skok w "drugiej serii", mocno zwlekając ze skokiem chciał chyba przede wszystkim zapobiec potrojeniu zarobku, bo myślę, że jako agent wiedział o ćwiczeniach... Ale bardzo mocno też dała mi do myślenia Odeta, którą wcześniej tak naprawdę na poważnie pod uwagę nie brałem.
*     *     *
Z Darii, która była przez wiele osób typowana na początku programu, podejrzenia przeniosły się na Odetę. Mocno stoją też notowania Olgi. Wniosek jest jeden - większość z nas uważa, że agentem jest kobieta.


1
1
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Aga
Odeta
Piotr
Piotr
Piotr
Piotr
Odeta





Al Gan.
Daria
Daria
Daria
Daria
Daria
Daria





Adrian
Jarek
Jarek
Jarek
Jarek
Jarek
Jarek





Joasia
Jarek
Jarek
Olga
Olga
Olga
Olga





Kim
Daria
Daria
Daria
Jarek
Jarek
Jarek





Michał
Jarek
Daria
Jarek
Odeta
Odeta
Odeta





Seeker
Odeta
Piotr
Piotr
Piotr
Odeta
Odeta





Chuck.
Daria
Daria
Daria
Tomek
Odeta
Odeta





Mati
Piotr
Olga
Piotr
Piotr
Piotr
Piotr





hannib.
Olga
Olga
Olga
Olga
Olga
Olga





Julia
Jarek
Daria
Daria
Daria
Daria
Olga





ŁS
Jarek
Jarek
Jarek
Jarek
Asia
Piotr





Asia
Daria
--------
-------
------
------
Odeta






6 komentarzy:

  1. Fajnie, że Asia znów z nami typuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. co oznaczają imiona zakreślone na błękitny kolor ?

    OdpowiedzUsuń
  3. już chyba wiem. Że zmiana typu na agenta :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Napisałem chyba raz czy dwa razy, o co chodzi z kolorem, a potem wyleciało mi z głowy. Przypomnę wszystkim i poinformuję tych, którzy nie wiedzą po siódmym odcinku w treści wpisu

      Usuń
  4. w tabeli jest mały błąd, są dwa razy 1 odcinki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostanie naprawiony przy okazji kolejnego odcinka - w dotychczasowych postach musi zostać, bo aby wyeliminować musiałbym poszukać w kodzie html

      Usuń

Komentarz pojawi się na stronie po zatwierdzeniu przez moderatora