niedziela, 20 listopada 2016

Zdarzyło się 16 lat temu...

Co prawda nie dorównuję mistrzom tej kategorii, brakuje mi nawet więcej niż gwiazdom z wiosennej gwiazdorskiej edycji do Piotrka, Remka i spółki, niemniej postanowiłem spróbować sił i przygotowałem coś na poprawę nastroju - coś, co jest obecnie najbardziej na czasie.
Stworzyłem dziesięć, które niniejszym wam przedstawiam. Od dziś będziecie znać kilka informacji, które do tej pory nie zostały wyjawione nikomu. :) Jeśli ktoś chce się pobawić, stworzyć swoje i opublikować na blogu - niech to zrobi i prześle do mnie. Jeśli publikacja się spodoba, w przyszłości pojawią się kolejne.










5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne:) Podziwiam pomysłowość

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałoby Ci się jakieś szkolenie z używania czcionek w memach, bo wygląda to, hmm, powiedzmy, że nieapetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby nie patrzeć, to mój debiut, nigdy wcześniej nie tworzyłem memów. Każda rada jest cenna :)

      Usuń
  3. Najbardziej podoba mi się to: "Wtedy ich obudziłem i mówię: Taka ładna noc, a wy śpicie. A może byście tak pobiegali w kukurydzy?" :-p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach ten Bolek :D najlepszy z "ciśnij ich [...]" :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarz pojawi się na stronie po zatwierdzeniu przez moderatora