piątek, 11 grudnia 2015

Będzie nowy Agent - ale... żal !!!

Gdy zobaczyłem tę informację po raz pierwszy, ucieszyłem się niezmiernie. Nareszcie, będzie nowy "Agent", tyle lat na to czekaliśmy! Z taką myślą otworzyłem artykuł na ten temat. Po przeczytaniu pierwszych zdań artykułu wyrwało mi się jednak: ale lipa.
"Agent" rzeczywiście ma powstać, prowadzić ma Kinga Rusin (trudno, da się to przeboleć). Co mnie jednak rozczarowało? Fakt, że TVN nie zamierza zaserwować nam dobrego, starego Agenta. Ma to być "Agent z gwiazdami". No bo przecież nie można zrobić czegoś z normalnymi ludźmi i dla normalnych ludzi, tylko wszystko musi być z tymi samymi gębami, które już dawno się wszystkim przejadły, ale trzeba je bez końca promować i pokazywać.
Jako że to TVN, to z pewnością jedną z gwiazd będzie homoseksualista lub wyznawca islamu. Tak na pokaz. Bo trzeba promować. Tylko wciąż zastanawiam się, po jaką cholerę ci celebryci w tym "Agencie"?
Dodam, że program ma być kręcony w styczniu w RPA, a na antenę ma trafić wiosną przyszłego roku. Udział ma wziąć tym razem 14 ludzi znanych z tego że są znani. Mogło być pięknie, ale TVN jak wszystko ostatnio, znów zdecydował się na zepsucie formatu...
A może by tak zrobić protest i wysłać tysiące maili do TVN, że nie chcemy celebrytów w "Agencie"? Że może lepiej, by sobie tańczyli, skakali i śpiewali i żeby nie wpychali ich tam, gdzie nikt lub prawie nikt ich nie chce? Co o tym myślicie?

8 komentarzy:

  1. Wczoraj napisałem do kogoś: "Celebryci pewnie tacy, których nawet nie znamy, więc w sumie będzie jak w edycjach 1-3". I oby tak było! Ale może dzięki oglądalności tej edycji, TVN zdecyduje się na edycję ze zwykłymi, szarymi ludźmi? No oby, oby ;) Rafał

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, ale obawiam się, że w TVN mają "zryte berety" i przy dobrej oglądalności pomyślą, że to nie dlatego, że dobry program, ale dlatego, że celebryci byli - i zrobią kolejne programy z celebrytami....

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą w zupełności. Jeżeli tak ma wyglądać nowy sezon to niech lepiej sobie to podarują. Bez Marcina Mellera - twarzy tego programu i udziału zwykłych ludzi niech nie wraca. Niech zostaną tylko wspaniałe wspomnienia z lat 2000-02. W takiej produkcji potrzeba odpowiedniej atmosfery i klimatu. Meller potrafił to wytworzyć. Według Mnie jakby nawet miał to poprowadzić Cezary Pazura, to bym był przeciwny. Aktor oczywiście wspaniały - osobowość także, lecz nie do takich "projektów". Zacznijmy może faktycznie pisać do stacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie te same odczucia. Marcin Meller to twarz tego programu, jego sposób prowadzenia programu, budowania napięcia podczas kolacji kiedy wyciągali piórka, ogólnie facet na własciwym miejscu!

      Usuń
  4. Jeżeli nie w tej pierwotnej formule i z prowadzącym Marcinem Mellerem - twarzą tego programu to niech lepiej zrezygnują póki nie jest za późno. To oszpeci niewątpliwie Agenta. Niech się nie zabierają za reaktywację. Niech pozostaną tylko wspomnienia z lat 2000-02. Meller potrafił być gospodarzem tego legendarnego reality-show. Jakby nawet Cezary Pazura miał to poprowadzić bym był przeciwny. Aktor i osobowość wspaniała, lecz nie do takich produkcji. Tu musi być odpowiedni klimat wytworzony. Agent tylko dla zwykłych obywateli. Wtedy będzie to prawdziwa, wciągająca i szczera gra, a nie wygłupy celebrytów. Jeszcze jedno. Jak nie będzie Mellera to ciekawe czy zostanie Radosław Popłonikowski jako lektor. Bez niego tu już w ogóle jak by inny program. Wysyłajcie emaile do TVN-u z opiniami. Nagłośnić temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już wysłałem. Dostałem odpowiedź, że każdą opinię biorą na serio pod uwagę i przekażą odpowiednim osobom... Nie znaczy to oczywiście, że tak zrobią, ale im więcej takich mail dostaną, tym bardziej da im to do myślenia. A więc - wysyłajcie, jeśli nie chcecie celebrytów w "Agencie"

      Usuń
  5. Ucieszyłem się i jeszcze szybciej zawiodłem ,po 1 prowadzący -bez Marcina to nie będzie to samo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazałem się złym prorokiem. Oto co napisałem trzy lata temu: "Wracając do programu - już dwa razy czytałem informację, że powstanie czwarta edycja "Agenta". Raz taka wiadomość pojawiła się w 2008 roku, a potem w 2011 - choć dokładnie brzmiała ona, że TVN rozważa... Nie brzmi to najlepiej, bo obawiam się, że nic z tego nie wyjdzie, a jeśli wyjdzie, to będzie to niestety "Agent z gwiazdami". To już nie to samo... Obym się mylił. "... Czemu ten TVN jest tak przewidywalny a jednocześnie tak beznadziejny??? Całość pod linkiem: http://wspomnieniazprzeszlosci.blogspot.com/2013/01/ten-blog-postanowiem-poswiecic.html

      Usuń

Komentarz pojawi się na stronie po zatwierdzeniu przez moderatora