poniedziałek, 21 grudnia 2015

TVN ma w głębokim poważaniu widzów - ważniejsi celebryci

Nie spotkałem się z pozytywnym odzewem odnośnie udziału celebrytów w "Agencie". Może źle szukałem? Tak czy inaczej sądzę, że w TVN również ktokolwiek czytał krytykę widzów dotyczącą udziału celebrytów w "Agencie". I co? Ano nic, zgodnie z przewidywaniami TVN wie lepiej czego chcą ludzie. Ludzie sami z pewnością tego nie wiedzą.
Zdaniem TVN udział celebrytów w "Agencie" to krok do przodu (Link do artykułu). Owszem, jest to krok do przodu, pod warunkiem, że wykonuje go ktoś stojący tuż nad przepaścią. Argumenty, że "Agent" z gwiazdami był robiony m.in. w Holandii nijak do mnie nie przemawia. Dlaczego? Bo my nie jesteśmy Holandią, to co chcą oglądać Holendrzy niekoniecznie my chcemy. Wolimy (przynajmniej większa część miłośników "Agenta") oglądać rywalizację zwykłych ludzi, a nie sztuczne, udawane i reżyserowane emocje tzw. celebrytów. TVN jednak wie swoje i zrobi swoje. 
O tym, że jestem rozczarowany decyzją TVN pisałem wcześniej. Teraz mogę jedynie dodać, że doszedłem do momentu, gdy życzyłbym sobie, aby po jednej celebryckiej edycji program został zdjęty z anteny. A nawet żeby w ogóle czwarta edycja nie powstała. Program będzie niezwykle sztuczny, a co za tym idzie nieciekawy i coraz częściej łapię się na myśli, że choć przez tyle lat liczyłem na powrót "Agenta", chyba nie będę go oglądał. 
A na koniec ogłaszam zakład. Oto co TVN ogłosi po zakończeniu emisji programu. 1) Jeśli oglądalność będzie niezła: pomysł zdał egzamin, zasługa celebrytów, kolejna edycja też z celebrytami. 2) Jeśli oglądalność będzie słaba: pomysł z celebrytami był dobry, to nie ich wina, ludzie nie chcą oglądać formatu, celebryci nic do tego nie mają. Nie będzie kolejnej edycji.... Ktoś sądzi, że będzie inaczej? I czy ktokolwiek jeszcze wierzy w powrót kiedykolwiek normalnego "Agenta"?
*     *     *
A oto kilka komentarzy zamieszczonych pod wspomnianym artykułem na Wirtualnych Mediach:
Marcin: "Niestety TVN-nie, to duży minus, ci CELEBRYCI. Ludzie mają ich po prostu już dość. Te mizdrzące się na ściankach pseudotalenty. Wiem, że niejedna ta "gwiazda" wydeptuje co dzień ścieżki do dyrekcji, "coś ze mną zróbcie" i trzeba im zapewnić pracę i "promować" swoje gwiazdy. Ale sorry, ludzie mają ich już dość. O 100 % lepszym pomysłem byli ludzie nieznani, których zachowania się nie znało i nie byli tylko w stylu: "patrz na mnie, patrz na mnie". Sorry, ale Agent ok, nawet fajnie. Ale gwiazdy w nim - NIE!"
Skyfall: "Już dziś wiadomo, że będzie porażka. Na samą zapowiedź nie chce się oglądać... Celebryci... Bo Polska tego potrzebuje. Ale oni naprawdę wierzą w sukces. Wspomnicie moje słowa."
Tele morele: "A ja mam już dość oglądania celebrytów. Dosyć tych samych twarzy  (...) W kółko te same gwiazdeczki drugiego i trzeciego sortu. To mogło być ciekawe, ale właśnie z ludźmi jeszcze nie ogranymi. A tak... Już mi się nie chce."
Kacper3100: "Krok do przodu? Chyba do tyłu"
;D: "TVN o Agencie z gwiazdami: To krok do przodu - zależy, gdzie ma się przód."
Iwona: "Panie Czaja! To nie krok do przodu, tylko załatwienie darmowej wycieczki koleżankom i kolegom, których pan nazywa gwiazdami. A Rusin weź pan sobie do domu i dobrze ją schowaj, bo naprawdę mało kto ją lubi, o czym świadczą komentarze na wielu portalach."

3 komentarze:

  1. Fakt24 dotarł do uczestników nowej edycji programu "Agent".
    Jak donosi "Fakt" będą to:
    1. aktorka Joanna Jabłczyńska
    2. Eva Halina Rich z programu "Żony Holywood"
    3. Mister Polski Rafał Maślak

    OdpowiedzUsuń
  2. Łukaszu, po tylu latach kiedy wszyscy stracili nadzieję, lepszy taki "Agent" jak żaden. Super wiadomość na koniec roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam się, bo "Agent" całkowicie wyreżyserowany i sztuczny - a taki będzie z celebrytami, to niczym "Kac Wawa". Niby pierwowzór jest, ale do dobrego oryginału daleko jak stąd do księżyca

      Usuń

Komentarz pojawi się na stronie po zatwierdzeniu przez moderatora