poniedziałek, 21 maja 2018

Typujemy Agenta - wyniki

Już wszystko wiadomo - kto wygrał, kto przegrał, kto został agentem, i najważniejsze - kto wygrał naszą zabawę. Na początku było ich 24, nie wszyscy jednak dotarli do mety...
Czas ogłosić szczegółowe wyniki drugiej edycji naszej zabawy. Kto wygrał łatwo można było zauważyć już po emisji ostatniego odcinka, wielu uczestników z pewnością jest jednak ciekawa, które miejsca zajęła w zabawie. Na początku informacja - Asia jako gość specjalny nie jest brana pod uwagę przy ustalaniu kolejności.
Odcinek 1. Do kolejnego odcinka awansowały osoby poprawnie typujące "Agenta", a więc Mateusz, Michał, Chucky, Luise i Stefanos. Jako kolejni awansowali typujący Karolinę (wiek i płeć) - a więc Adrian, Joasia, Iwka oraz Agata i Paweł. Do kolejnego odcinka zakwalifikował się także Al Ganonim typujący Anię Skurę. Następnie zielone piórka otrzymali ci, którzy typowali osoby z tego samego przedziału wiekowego (a więc Meluzyna, Aga, Seeker). Michał, Tomek, Piotr, Beniamin i Janek, a więc pozostali typowani na agenta nie mieli z agentem w pierwszym odcinku nic wspólnego, przy czym osoby, które nie brały udziału w zadaniu na wysokościach nie są traktowane jako "grupa zadaniowa", bo i trudno tak ich traktować, skoro żadnego zadania nie wykonywali, a i Kinga zawyrokowała, że tylko pół grupy wykonywać będzie zadanie. Dlatego też po pierwszym odcinku czerwone piórka spośród typujących kogoś z tych pięciu osób otrzymali Patryk i Jacob, jako osoby, które przesłały swoje typy najpóźniej.
Odcinek 2. Zadanie z wagonikami potraktowane zostało jako zadanie wspólne (nie z podziałem na wagoniki, tym bardziej, że przecież następowały przesiadki). Zielone piórka otrzymywali kolejno ci, którzy typowali: Ilonę, Karolinę, Ryśka, Anię Skurę, Janka (był za każdym razem w grupie z agentem), Michała i Beniamina (byli po dwa razy w grupie z agentem). Odpaść musieli więc ci, którzy typowali Tomka lub Piotra. Z grona pięciu osób - Mateusz, Damian, Krystian J., Zuzik i Sonny do kolejnego etapu zakwalifikował się jeszcze Mateusz, który wcześniej typował poprawnie agenta. O eliminacji dwóch osób spośród czterech pozostałych zadecydowało kryterium czasowe - najpóźniej typy przesłali Krystian J i Sonny van den Verhoven i to oni otrzymali czerwone piórka.
Odcinek 3. Zadanie z tamą zostało potraktowane jako zadanie w parach (dlatego że był od początku do końca wyraźny podział na pary), toteż tylko osoba będąca w parze z Iloną jest traktowana jako ta, która była w tej samej grupie zadaniowej. Zielone piórka otrzymywały kolejno osoby, które wskazywały Ilonę, Karolinę, Ryśka. Następnie przechodzili ci, którzy typowali Beniamina, Piotra i Tomka (dwa razy w grupie z agentem). Zielone piórko otrzymała także osoba typująca Anię Skurę (punkt f - płeć). Tym samym wyeliminowane zostały dwie osoby typujące Michała - Taternik i Seeker.
Odcinek 4. Jak zwykle na początku zielone piórko trafiło do osób typujących Ilonę, a następnie Karolinę i Ryśka. Kolejni to Piotrek i Tomek, którzy za każdym razem byli w grupie z agentem. Odpaść musiał więc ktoś typujący Michała lub Beniamina. Kryterium czasowe zadecydowało, że czerwone piórko otrzymała Regina. Drugie trafiło do Joasi16, której typ w czwartym odcinku nie dotarł. Niewykluczone jednak, że nawet gdyby typ został opublikowany, Joasia, która typowała Beniamina (tak wynika z komentarza), otrzymałaby czerwone piórko ze względu na kryterium czasowe.
Odcinek 5. Pod uwagę nie było brane zadanie, w którym ze stołu były zgarniane jokery (nie było to bowiem typowe zadanie, a jedynie możliwość zdobycia fantów). Zielone piórko tradycyjnie najpierw dla tych, którzy typowali Ilonę, Karolinę i Ryśka. Pozostali typowali Piotra, Tomka i Michała. Jako pierwszy czerwone piórko otrzymał Al Ganonim, bowiem jego typ - Michał tylko raz był w grupie z Iloną, podczas gdy dwaj pozostali byli z nią w grupie dwa razy. Spośród pozostałych osób do kolejnego etapu przeszli Mateusz, Michał i Luise, którzy wcześniej poprawnie typowali agenta. O przyznaniu drugiego czerwonego piórka ostatecznie zadecydowało kryterium czasowe, które wskazało Agę.
Odcinek 6. Jak zwykle do kolejnego etapu przeszli typujący Ilonę, Karolinę i Ryśka. Czerwone piórko trafiło za to do rąk Michała, który nie przesłał typu sądząc, że czas na przesyłanie jest wydłużony, a także jedynej osoby spośród tych, które jeszcze nie otrzymały czerwonego piórka, a która typowała Michała - a więc Mateusza. Wszystko przez to, że Tomek, inna osoba wskazywana jako agent, była o jeden raz więcej w grupie z agentem (w zadaniu z poszukiwaniem roślin).
Na prośbę hannibala96 informuję, że gdyby brał on udział w zabawie, zostałby wyeliminowany w tym odcinku ze względu na fakt, że przesłał z opóźnieniem opinię (przyczyna ta sama co u Michała).
Odcinek 7. Tradycyjnie typy na Ilonę, Karolinę i Ryśka dawały przepustkę do kolejnego odcinka. Pozostałe osoby wskazały Tomka - spośród nich Luise awansował do kolejnego etapu ze względu na fakt, iż we wcześniejszych odcinkach zdarzyło się, iż poprawnie wskazał agenta. O eliminacji dwóch osób ostatecznie przesądził czas - najpóźniej typy przesłali Kim i Zuzik i to oni otrzymali czerwone piórka.
Odcinek 8. Zadanie przy stole (zamiana kopert) jest uwzględnione jako typowe zadanie, ze względu na fakt, iż można było zarobić pieniądze. Jak łatwo przewidzieć, z naszej gry musiały odpaść dwie osoby typujące Tomka, a skoro jedna z trzech osób w przeszłości typowała poprawnie agenta, odpaść musiały dwie pozostałe, a więc Damian998 i Krys. 
Odcinek 9. W pierwszej kolejności awans wywalczyli typujący Ilonę i Karolinę, co ostatecznie wskazało dwie osoby, które otrzymały czerwone piórko - to Adrian, który przesłał typ nieregulaminowy, a także Meluzyna, typująca Ryśka.
Odcinek 10. Iwka zmieniła typ na Michała, co w konsekwencji sprawiło jej wyeliminowanie w dziesiątym odcinku. Spośród dwójki typującej Karolinę do kolejnego etapu awansował natomiast Stefanos, któremu we wcześniejszych odcinkach zdarzyło się poprawnie wskazać agenta.
Odcinek 11. Trójka półfinalistów poprawnie wskazywała w tym odcinku agenta, co oznacza, że odpaść musiała osoba, która poprawnie nieprzerwanie agenta wskazywała najkrócej. Trzecie miejsce w zabawie zajął więc Stefanos.
Odcinek 12. Finał zabawy nie mógł być inny - wygrał ten, kto jako jedyny od początku do końca poprawnie typował agenta - a więc Chucky. Drugie miejsce dla Luise. Wszystkim dziękuję za udział w zabawie, a zwycięzcy i osobom na podium gratuluję zajętych lokat.
*     *     *
I jeszcze wyjaśnienie, dlaczego typujący Karolinę i Ryśka długo niemal automatycznie wchodzili do kolejnego etapu. Karolina w każdym lub niemal każdym odcinku wypełniała jako jedyna punkt 2a (ten sam przedział wiekowy, płeć i choć raz w grupie z agentem). Z kolei Rysiek (a także Maciek, który został szybko wyeliminowany) wypełniał punkt 2c (przedział wiekowy i grupa z agentem)...


1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Chu.
IO
IO
IO
IO
IO
IO
IO
IO
IO
IO
IO
Ilona
Lui.
IO
IO
TC
TC
TC
TC
TC
TC
IO
IO
IO
Ilona
Stef.
IO
KK
KK
KK
KK
KK
KK
KK
KK
KK
IO
Ilona
Iwka
KK
KK
KK
KK
KK
KK
KK
KK
KK
Mi.
KK
Michał
AiP
KK
KK
KK
KK
KK
KK
KK
KK
KK
KK
KK
Karolina
Mel.
RA
RA
RA
RA
RA
RA
RA
RA
RA
TC
TC
----
Adr.
KK
KK
KK
KK
KK
KK
KK
KK
---
KK
KK
Karolina
Dam.
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
Michał
Krys
JK
JK
BA
BA
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
Ilona
Zuz.
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
Ilona
Kim
Mi.
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
Ilona
Mat.
IO
Mi.
---
---
---
---
----
Mic.
IO
JK
TC
TC
TC
---
TC
TC
TC
TC
IO
Ilona
Al G.
AS
AS
AS
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Michał
Aga
Ma.
AS
TC
---
---
---
----
Reg.
BA
BA
BA
BA
IO
IO
IO
IO
IO
Mi.
Mi.
Michał
Joas.
KK
KK
BA
---
JW.
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Michał
Tat.
Mi.
Mi
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Michał
See.
Ma.
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
---
---
--
---
---
---
----
Son.
IO
Ilona
Kr. J.
JK
TC
AL.
----
---
---
---
---
---
---
----
Jac.
Mi.
Mi.
TC
TC
IO
IO
IO
IO
IO
IO
IO
Ilona
Patr.
---
---
---
Asia
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
Ilona


13 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Chucky'ego, tym większe, że działalność agenta w tej edycji była jakimś żartem, więc w tym szaleństwie znaleźć jakąś metodę? - chapeau bas!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki wszystkim za gre. Gramy znow za rok!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drodzy moi :) Było mi bardzo miło uczestniczyć w zabawie w typowanie agenta. Fajnie byłoby moc przeżyć taka przygade, cóż to muszą być za emocje. :) Dziękuję współuczeztnikom za te kilka tygodni fajnej zabawy. Pozdrawiam serdecznie Iwka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także przyłączam się do gratulacji dla wszystkich uczestników, a przede wszystkim dla lepiej typujących ode mnie. Gratki należą się też hannibalowi96. Oby w przyszłym roku się załapał do zabawy, bo jak nie, to ja mu swoje miejsce oddam (o ile ja sam się chapnę):P Kurczę, proszę o to by agent był bardziej kreatywny... Może ta prośba do kogoś funkcyjnego dotrze...
    Pozdrawiam, Taternik!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim za zabawę, gratuluję zwycięzcy i pozdrawiam Jacoba. Z tabelki wynika, że i ja i ty przez dłuższy czas podejrzewaliśmy Ilonę, więc mogliśmy byli zajść w tej grze daleko, gdybyśmy nie dostali tak wcześnie czerwonych piórek. Regina

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze, ta zabawa była najsilniejszą motywacją, żeby oglądać tę edycję. Dziękuję wszystkim uczestnikom za cotygodniowe dzielenie się swoim spojrzeniem na agenta oraz autorowi bloga za ogarnięcie całej organizacji, łącznie z tym super skomplikowanym końcowym podliczeniem - Joasia16

    OdpowiedzUsuń
  7. Również dziękuje wszystkim za zabawę i mam nadzieję do zobaczenia za rok, jestem w szoku,że udało mi się zając drugie miejsce :)
    Pozdrawiam,
    Luise

    OdpowiedzUsuń
  8. Yaaay! Wielokrotnie wątpiłem w to, że Ilona to dobry typ na agenta, niejednokrotnie chciałem zmienić swoje podejrzenia, ale udało się ;) Dziękuję za zabawę, to mój drugi udział, rok temu byłem blisko, zająłem drugie miejsce wtedy ;)
    Pozdrawiam
    Chucky

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki wszystkim za zabawę jestem w szoku że dotarłem aż do 8 odcinka :D

    Krys

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla Chucky'ego, za wygranie, dzięki dla wszystkich uczestników za wspólne tropienie Agenta. Fajnie, że udało się zająć trzecie miejsce. Wbrew niektórym opinią uważam, że Ilona była najlepszym Agentem ze wszystkich edycji gwiazdorskich. Dużo lepszym niż Hubert i Odeta. Nie jest sztuką otwarcie psuć zadania i wprowadzać chaos. Pomimo tego daleko jej do Agentów: Mirka i Agnieszki. Pozdrawiam Stefanos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie Ilona była najlepszym agentem z tych 3 edycji

      Krys

      Usuń
  11. Przyznam, że jestem troszeczkę rozczarowany wynikami i tym, że odpadłem w pierwszym odcinku. Gdybym przesłał wyniki wtedy trochę szybciej to kto wie, może moja pozycja byłaby znacznie wyższa :D Gratulacje dla wszystkich uczestników i dla Chucky'ego za zwycięstwo! Regina ja Ciebie również pozdrawiam i zobaczysz za rok wygramy! :D
    Jacob

    OdpowiedzUsuń
  12. Poszło gorzej niż w zeszłym roku, ale to i tak fajna zabawa, tak jak napisała Joasia16 - motywacja do oglądania programu. Dzięki wszystkim i do następnej edycji! Al Ganonim

    OdpowiedzUsuń

Komentarz pojawi się na stronie po zatwierdzeniu przez moderatora