wtorek, 15 maja 2018

Typujemy agenta - przed rozstrzygnięciami

Druga edycja zabawy powoli dobiega końca. Po ujawnieniu tożsamości agenta łatwo będzie można zorientować się, kto okazał się triumfatorem zabawy. Dalszą kolejność opublikuję w ciągu pięciu dni od zakończenia ostatniego odcinka.
Już dziś chciałbym podziękować wszystkim za udział w zabawie. Do jej końca dotrwało większość uczestników, w tym niemal wszyscy, którzy musieli zmienić swój typ po odpadnięciu Tomka. Szczególne podziękowania kieruję natomiast pod adresem trójki - Adriana, Joasi16 i hannibala96. Mimo faktu, że ich typy (z różnych przyczyn) nie zostały po razie opublikowane (w przypadku dwóch pierwszych osób) lub były to typy pozakonkursowe, nie zniechęciło ich to do ich dalszego przesyłania. 
Jeśli za rok powstanie kolejna edycja programu, po raz kolejny zorganizowana zostanie zabawa, zostaną jednak wprowadzone pewne zmiany - zarówno ułatwienia jak i obostrzenia. Przy założeniu, że program powstanie, informacje i nabór będą mieć miejsce na przełomie stycznia i lutego.
Zrobiłem drobne wyliczenia. Najwięcej wskazań w trakcie zabawy miał Tomek. Kolejne miejsca zajęły następujące osoby: Karolina, Ilona i Michał, Piotr. Każdy z nich zanotował więcej niż 30 wskazań, a za wyjątkiem Piotra pozostali otrzymali więcej niż 40 wskazań.
A teraz trochę o programie. Zacznę od mojego ulubionego elementu - ogłaszam wszem i wobec, że w poprzednią środę pękła setka... Ponad sto wypowiedzi w jednym odcinku, tego jeszcze nie było. "Dlaczego ja" i inne tego typu programy mogą się schować... To tyle, jeśli chodzi o zgryźliwość. W wolnej chwili w czerwcu lub lipcu rozbiorę jeden z odcinków na czynniki pierwsze.
Najważniejsze pytanie: kto jest agentem? Za agenturą poszczególnych osób przemawiają:
Michał - cała jego działalność. Chciałbym, żeby agent okazał się być "niespodziewany" - to znaczy by zbyt ewidentny, a więc nieprawdopodobny agent okazał się być tym właściwym, co dla wielu byłoby jednocześnie rozczarowaniem jak i zaskoczeniem, ale równocześnie, gdyby powstała kolejna edycja, spowodowałoby to, że nawet ewidentne działania widoczne w telewizji nie dyskwalifikowałyby potencjalnego podejrzanego.
Karolina - podstawowy zarzut to (podobno) znajomość z Kingą Rusin, a więc jest to osoba powiązana... Piszę podobno, bo nie śledzę plotek, nie interesuję się zanadto życiem tzw. gwiazd, opieram się tylko na tym, co pisaliście w swoich typach.
Ilona - najmniej prawdopodobna (jej ewentualne szkodliwe działania rzadko były pokazywane), a więc najbardziej podejrzana.
Wydaje mi się, że agentem jest kobieta, ze względu na zdarzenie w jednym odcinku (w którym nie doszło do eliminacji). Właśnie po tym odcinku wiedziałem, że agentem nie jest ani Piotr, ani Tomek. Sposób eliminacji wskazuje również na to, że agentem jest Ilona. Zakładam, że jednak telewizja w tym wypadku nie miała zamiaru kłamać, aby więc agent nie był zagrożony odpadnięciem, wyłożył przed eliminacją zielony immunitet. Dlatego też w ostatnim odcinku na agenta typuję właśnie ją z nadzieją, że jednak się mylę i że to Michał agentem się okaże.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Mat.
IO
Mi.
---
---
---
---
----
Dam.
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
Michał
Al G.
AS
AS
AS
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Michał
Kr. J.
JK
TC
AL.
----
---
---
---
---
---
---
----
Aga
Ma.
AS
TC
---
---
---
----
Tat.
Mi.
Mi
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Michał
Krys
JK
JK
BA
BA
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
Ilona
Mel.
RA
RA
RA
RA
RA
RA
RA
RA
RA
TC
TC
----
Adr.
KK
KK
KK
KK
KK
KK
KK
KK
---
KK
KK
Karolina
Mic.
IO
JK
TC
TC
TC
---
TC
TC
TC
TC
IO
Ilona
Chu.
IO
IO
IO
IO
IO
IO
IO
IO
IO
IO
IO
Ilona
Joas.
KK
KK
BA
---
JW.
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
Michał
Zuz.
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
Ilona
Reg.
BA
BA
BA
BA
IO
IO
IO
IO
IO
Mi.
Mi.
Michał
Son.
IO
Ilona
Stef.
IO
KK
KK
KK
KK
KK
KK
KK
KK
KK
IO
Ilona
Iwka
KK
KK
KK
KK
KK
KK
KK
KK
KK
Mi.
KK
Michał
Kim
Mi.
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
Ilona
Jac.
Mi.
Mi.
TC
TC
IO
IO
IO
IO
IO
IO
IO
Ilona
See.
Ma.
Mi.
Mi.
Mi.
Mi.
---
---
--
---
---
---
----
AiP
KK
KK
KK
KK
KK
KK
KK
KK
KK
KK
KK
Karolina
Lui.
IO
IO
TC
TC
TC
TC
TC
TC
IO
IO
IO
Ilona
Patr.
---
---
---
Asia
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
TC
Ilona

13 komentarzy:

  1. O jakim 'zdarzeniu' z odcinka, gdy nikt nie odpadł mowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O eliminacji i sposobie wyboru w poszczególnych parach, czyj test ma być sprawdzany

      Usuń
  2. Gratuluje chuckiemu zwzwycięstwa ;)

    Krys

    OdpowiedzUsuń
  3. No i miałeś Łukaszu rację... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Agent z jednym fajnym sabotażem (z tymi mapami)? Co to ma być?? Te edycje gwiazdorskie są tragiczne! Nie no, "fajnie" być tu agentem - inni psują mega dużo, a agent nic nie robi! Chciałbym się dowiedzieć, czemu Michał sabotował wielokrotnie tak, by nikt z uczestników tego nie widział! Szkoda, że się znów pomyliłem, ale Ilonę odrzucałem już na starcie, wtedy dużo osób ją typowało. Pozdrawiam uczestników zabawy, gratuluję Chuckiemu!! I Toml-wi...
    Pozdrawiam!!
    Taternik

    OdpowiedzUsuń
  5. Także sorry Taternik :-)
    Ale nie mów, że nie ostrzegałem.

    Pozdrawiam
    TomL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przyznasz chyba, że się pomyliłeś mówiąc, że Ilona "tak wiele zepsuła". Przecież w pierwszym odcinku uczestnicy stracili więcej kasy niż przez Ilonę podczas całego programu! Dwa jej pokazane "sabotaże" w ogóle by nie wyszły, gdyby Michał szybciej odebrał telefon. Dziwi mnie to, że produkcja postawiła na tak "skutecznego" agenta... Za rok agentem pewnie będzie ktoś taki jak Jurek Owsiak...
      Pozdrawiam,
      Taternik

      Usuń
    2. Ja obstawiam już teraz w ciemno,że Agentem w przyszłym roku bedzie mężczyzna, bo były teraz dwie kobiety z rzędu.

      Usuń
    3. Bardziej stawiałem na Karolinę niż Ilonę, ale jak wiesz obie brałem pod uwagę. Może nie od pierwszego odcinka. Raczej gdzieś od 3-4, ale wciąż nie mogłem uwierzyć jak ludzie nabierali się na akcje Michała.
      Ja w ogóle w Agencie w odcinkach nie szukam, żeby ktoś coś psuł, bo wiem, że TVN mi tego nie pokaże, gdyż zepsułby zabawę.
      Staram się inaczej wyśledzić Agenta.
      Pozdrawiam
      TomL

      Usuń
    4. W moim przypadku nie chodziło o nabranie się, tylko o to, by agentem okazał się ktoś sprytny. Typowałem go od początku. Mam nadzieję, że w przyszłym roku będzie więcej tak dobrze przygotowanych uczestników jak Michał lub Maja i któryś z nich okaże się agentem, takim agentem który samodzielnie będzie tracił dużo kasy pozostając nie podejrzewanym. Ja nie jestem zawiedziony, że źle typowałem, ale tym, że agent był bumelantem.
      Pozdrawiam, Taternik

      Usuń
  6. Beznadziejne te edycję, w pierwszym odcinku mówiłem, że Ilona jest agentem. Kiedy edycja zwykłych ludzi?

    OdpowiedzUsuń
  7. A według mnie Ilona była najlepszym.Agentem ze wszystkich gwiazdorskich edycji. Ja się nabrałem typując cały czas facetów.

    Krys

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyniki zabawy dziś późnym wieczorem

    OdpowiedzUsuń

Komentarz pojawi się na stronie po zatwierdzeniu przez moderatora