czwartek, 20 kwietnia 2017

Kto jest Agentem - odcinek 10

TVN postanowił nieco nam skomplikować zabawę w typowanie "Agenta", przywracając Piotra, dlatego też dziś nad typami kilka informacji dotyczących typowań, które wynikły z potrzeby chwili i wydarzeń programie. 
Po pierwsze - w związku z powrotem Piotra i jego ponownym pojawieniem się wśród typów informuję, że gdyby zdarzyła się taka sytuacja, iż to Piotr okaże się "Agentem", typy z odcinka nr 9 nie będą brane pod uwagę przy ustalaniu kolejności w zabawie z prostego powodu - nikt z nas nie mógł na niego postawić ze względu na to, iż pożegnał się on wówczas z programem (na chwilę).
Po drugie - w związku z tym, iż osób typujących, wraz z Asią, jest trzynaście, a nie można wykluczyć, że pojawi się w sumie nawet 13 typowań (choć raczej spodziewałbym się 12) - gdyby taka sytuacja miała miejsce (i nie zaistniał punkt pierwszy), nikt nie dostanie czerwonego piórka "po pierwszym odcinku".
Po trzecie - w związku z zamieszaniem i powrotem Piotra nieaktualna staje się informacja zamieszczona przed tygodniem, w której informowałem, iż zmienimy sposób "opisu" typowań. Wszystko zostaje po staremu, Możliwe, że zmiana nastąpi tuż przed odcinkiem, w którym zostaną ogłoszone wyniki końcowe - jeśli tak będzie miało się stać, z pewnością zostaniecie o tym poinformowani. Taka możliwość może, ale nie musi, pojawić się we wpisie z dnia 11 lub 18 maja.
A teraz już wasze kolejne typy:
Adrian. Odcinek stosunkowo ciekawy, a zadania fajne, odmienne. Jak się postarają, to potrafią coś wymyślić. Nie lubię manipulacji z powrotami uczestników. Czyli dalej jesteśmy w momencie przed wielkim przełomem, kto odpadnie. Często było tak, że wraca, ale właśnie agent, a z drugiej strony niby Marek miał odpaść odcinek temu, bo wyświetlił mu się czerwony odcisk. Zapewne ucieszą się ci, co typowali Kędziora na agenta. Głosuję ciągle i od początku na Jarka, jest to kombinator i to niezły. Nie mogę się doczekać następnego odcinka, gdy odpadną dwie osoby. Odpadł Marek, czyli oliwa sprawiedliwa. Tylko nie wiem, po co się przyznał grupie, że nie jest agentem
Kim. Po dzisiejszym odcinku nie zmieniam swojego typu na Agenta i wciąż pozostaje nim Odeta. Dziaj było wiele wskazówek - przede wszystkim uzbierała najmniejszą ilość sznurków aby nie powiększyć zbytnio puli. Dodatkowo mocne sugestie uczestników, że na nią stawiają - Alan zasugerował, że jeśli Agent idzie jako drugi (a jako druga szła właśnie Odeta), to niewiele sznurków znajdzie .Ponadto Daria w pokoju z Odetą dyskutując o finale spytała: kogo do niego zabierzemy - czyli jest pewna, że obie się tam znajdą, a skoro - jak wiadomo - Daria raczej Agentem nie jest, to znaczy, że wie, że jest nim Odeta. W drugim zadaniu Odeta też ładnie podziałała - brała wszystkie ujemne kwoty, mimo iż w każdej chwili można było przerwać grę. Na zakończenie Marek przekazał Odecie pieniądze życząc miłej zabawy czego chyba nie trzeba tłumaczyć. Bardzo się cieszę, że mój Agent w końcu zaczął efektywnie działać
Al Ganonim. Podtrzymuję swój typ na agenta – Odetę. To ona najmniej zebrała podczas zadania z linkami, a Marek, który szedł za nią, jakoś zebrał naprawdę sporo. Myślę, że Alan nie jest agentem, gdyż widać, że ma duuuże parcie na wygraną. Co do gry z kwadratami: o ile wzięcie kwot ujemnych mogło być wykorzystane do zdobycia cennych fantów, to na końcu Odeta wzięła niepotrzebnie -500zl. Mogło to być z rozpędu, mogło specjalnie. Z ulgą przyjmuję to, że Marek nie jest agentem, bo trochę mnie zaczął niepokoić. Powrót Kędziora może nasuwać pewną wątpliwość czy kryje się za tym agentura, jednak wydaje mi się, że nie jest tym agentem 
Mati. Po tym odcinku programu już sam nie wiem co myśleć. Każdy knuje i jest cwany. Najbardziej cwani są Daria i Jarek i w sumie zasłużyli na wygraną. Odeta najwięcej przyczyniła się do osłabienia budżetu grupy. Nie znalazła sznurków i zebrała minusowe koperty. Jakby Odeta okazała się jednak tym agentem, to chyba za bardzo się ujawnia od kilku odcinków. Alan jest strasznym cwaniakiem i chyba za wszelką cenę chce wejść do finału. Piotr Kędzierski wrócił, czyli mój agent powrócił do gry, chociaż dziś nic nie zepsuł, a wręcz pokazał się z bardzo dobrej strony i przy tym koleżeński. Alan w sumie najwięcej kasy zdobył na znalezione sznurki ale jego gra jest okrutna. Przemowa Marka przejdzie do historii, aż się wzruszyłem. Nominuję na agenta Piotra Kędzierskiego bo uważam, że w doskonały sposób potrafił sobie zbratać całą grupę. Wszyscy którzy nominują Darię odpadają z gry, więc zdziwiłbym się jakby była Agentem. Za tydzień wszystko się okaże, dowiemy się kto będzie w finale, i mam nadzieję że będzie to Kędzior, Daria i Jarek
Joasia16. Od kiedy dowiedziałam się, że Piotr wróci (czyli jeszcze przed premierą odcinka) miałam silne przekonanie, że wrócę do typowania właśnie tego zawodnika. Jednak sposób, w jaki go przywrócono, nie pozostawia dla mnie wątpliwości, że agentem NIE jest. Przecież co by było, gdyby grupa nie chciała go solidarnie przywrócić? Albo jakby ktoś wyzbierał wszystkie sznurki? Cały format programu ległby w gruzach. Zostaję więc przy typowaniu Odety. Zadziwiające były w tym odcinku montaż i komentarze tej zawodniczki, które malowały wizję biednej zagubionej w trawach i krzakach ofiary bezmyślnego zbieractwa Alana. Znikąd sznurka, znikąd nadziei…aż tu nagle Odeta na mecie, a za nią Marek z ponad 20 sznurkami, a przecież nie wszystkie jeszcze zebrał. Ciekawe…Z kolei w drugim zadaniu Odeta tak po prostu brała karteczki z ujemną sumą pieniędzy, bo taka była taktyka, żeby Jarek zaczął ją podejrzewać. Mało realne było, żeby tak to właśnie osiągnąć, ponieważ Jarek jest raczej z takich, co mają wręcz tendencję do przekombinowywania rzeczy. Zapewne Odeta nie przejmowała się zupełnie ani tym, co pomyśli Jarek, ani tym, co pomyśli Daria (wtajemniczona w taktykę), o ile tylko mogła na tym pozbawić grupę pieniędzy. I tak też zrobiła
Julia. Kiedy się dowiedziałam, że Kędzior wróci do gry, pomyślałam, że jestem skłonna przywrócić go również na zaszczytne miejsce mojego głównego podejrzanego. Nie zadziało się jednak w ten sposób, ponieważ powrót Piotra bezpośrednio zależał od innych uczestników, co stanowiłoby zbyt duże ryzyko, gdyby rzeczywiście MUSIAŁ on utrzymać się w programie. Kto więc jest Agentem? Dzisiejszy odcinek potwierdza moje poprzednie stanowisko – Odeta. Widzę w niej Agenta, gdy błąka się po wertepach w beznadziejnym poszukiwaniu czerwonych sznurków, podczas gdy później cudownie udaje się jej dotrzeć na metę, a wędrujący za nią Marek przynosi cały plecak jaskrawych odznaczeń. Widzę w niej Agenta, gdy ostatnia zgłasza się za przywróceniem do gry Piotra (choć to akurat nie musiało mieć związku). Widzę w niej Agenta, gdy, początkowo celowo, a na koniec niby „bezmyślnie”, pozbywa grupę pieniędzy w zadaniu z komórkami. Gdy mówi, że podejrzewa Darię i Marka, a Marek, obstawiając dzisiaj Darię, odpadł z programu. Swoją drogą, gdy w zeszłym odcinku Marek obstawiał Odetę, wcale nie zobaczył czerwonego ekranu; skłamał, a jego kłamstwo potwierdził montaż. A ja nie tylko widzę, ale i wiem, że Odeta jest sabotażystką 
Chucky. Zdziwi mnie, jeśli Odeta nie okaże się agentem, bo w sumie nikt inny mi nie pasuje. Choć nutka zaskoczenia zawsze na plus. Oczywiście mój typ jest niezmienny i czuję, że tak będzie do końca, no chyba, że Odeta odpadnie. Jej przewinienia w tym odcinku: w zadaniu ze wstążkami zabrała zaledwie JEDEN, co tłumaczyła tym, że ktoś za nią będzie szedł. Uważam, że zabrała więcej, ale po drodze je wyrzuciła albo porozwieszała w zupełnie przeciwnym kierunku chcąc zmylić kolejną osobę. W zadaniu z fantami okazała się być cwana, założyła pakt z Darią i Kędziorem, razem wyeliminowali z gry Marka i Jarka, podzielili się fantami prawie po równo, do tego nie czuła skrupułów, aby zabierać minusowe kwoty, a także niczym z marszu zabrała ostatnie -500 mimo możliwości zaprzestania gry. Dodatkowo Marek, który odpadł nasunął mi pewną myśl. Odchodząc powiedział, że "Ja jeszcze nie skończyłem grać" przekazując pieniądze Odecie. Doskonałe posunięcie - przekazać funkcję skarbnika największej podejrzanej 
hannibal96. Odeta jako agent ostatnio niezbyt sobie radzi ze swoją rolą, chyba ze przyjęła strategię odwrotną. Im więcej widocznie będzie psuła, tym mniej osób będzie na nią głosowało - tak myśli chyba? Przynieść 1 sznurek, gdzie Marek i Alan dostarczyli o wiele więcej niż ona. W grze zjednała się z grupą, byle wykurzyć Jarka z Markiem. Wg mnie w finale obok agentki powinna być Daria i Kret. Alan mega niemiły, a Kędzior niby z jakiej paki wrócił? Czemu on, a nie Olga, Aśka czy Maga.? Mega nieuczciwe zagranie, mimo że faceta lubię. Nie zmienia to faktu, że agentem na 91% jest ODETA 
Seeker. Zostaję przy Odecie. Wrócił co prawda Kędzior, ale mimo że go polubiłem i był w kręgu moich podejrzanych, uważam że jego powrót (jak zresztą każdy) nic do programu nie wniósł. Jeśli chodzi o Odetę i jej działania, zwróciłem uwagę, że w tym odcinku w każdym zadaniu traciła pieniądze i starała się poróżnić grupę. Zebrała najmniej sznurków (bodajże jeden... naprawdę?), zawarła "sojusz" z Darią, za pomocą którego skłóciły ze sobą uczestników. Ciekawa była też "taktyka", aby Jarek myślał, że Odeta jest agentem, polegająca na braniu przez nią minusowych kwot ze stołu. Zostało to zasugerowane przez Darię (może chciała sprawdzić w ten sposób Odetę?), dlatego Odeta mogła pod przykrywką stracić trochę pieniędzy. Idealna sytuacja dla agenta. Ciekawił mnie również fakt, iż wzburzony Marek (który prawdopodobnie ją typował) mianował ją skarbnikiem. Jeśli Odeta odpadnie za tydzień, jedyną osobą, która ewentualnie mogłaby być agentem jest Daria. Dalej w kolejce mam Kędziora, jednakże są to typy bardzo ewentualne, nie widzę ich na obecną chwilę w roli prawdziwych agentów
Michał. Marek odpadł, więc stawiam na moją poprzednią kandydatkę, czyli Odetę. Odetka zebrała mało sznurków, niby chciała zostawić innym, a jednak wiedziała, którą drogą ma iść. Ciągłe zmienianie przez nią typów na Agenta jest bardzo podejrzane. Ostatnio był to Marek, we wtorek znów Daria. Odeta w porównaniu do Jarka nie ma żadnego kluczyka z cyferkami. Nie ma jokerów. W ogóle nie widzę po niej stresu na eliminacji. W poprzednim odcinku podczas malowania obrazów według mnie przeszkadzała Markowi, utrudniając mu słuchanie wskazówek Darii, dotyczących jego obrazu. Odeta nie ma żadnych jokerów. Odeta strasznie momentami chce rządzić w programie i ustawiać innych zawodników pod siebie. Znów pojawia się u Odety takie jakby piętnowanie innych uczestników,jak np. było z Tomkiem Niecikiem, dyskredytowanie innych. W ostatnim odcinku chciała zdyskredytować Marka i Jarka. Bardzo wkurzały mnie w tym odcinku sojusze, takie knucie jeden przeciw drugiemu. Takie układy, takie intrygi. Podejrzana dla mnie jest też Daria. Taka cicha, niepozorna. I wywoływała ostatnio kłótnie z Jarkiem, nie chcąc np. zawiesić sznurka tam gdzie on chciał. 
Aga. Wykrakałam powrót Piotra i jeszcze w tamtym tygodniu myślałabym, że jeżeli faktycznie wróci do programu, to zmienię swój typ na agenta. Jednak, ku mojemu zdziwieniu, Piotr w tym odcinku był tak nieporadny, zagubiony i podatny na manipulację Odety, Darii i Alana, że kompletnie mi się to nie łączy z jego ewentualną agenturą. Szalę goryczy przelało według mnie sprawdzanie przez Alana, Odetę i Darię czy na pewno nie oddał jokera Markowi, co w moim odczuciu było żenujące. Pozostaję więc przy swoim typie i na agenta typuję Odetę. Jej działalność w tym odcinku była dość duża. W porównaniu do Marka i Alana nie zebrała praktycznie żadnych sznurków w pierwszym zadaniu a w drugim tak "nawigowała" sojusznikami, żeby zebrać wszystkie minusowe kwoty i wyjść z pieniędzmi na zero. Choć zebranie ostatniej, w momencie kiedy mogła skończyć grę, było już działaniem tak jawnym, że aż podejrzanym. Niemniej jednak nie mam powodu do zmiany swojego typu. Miejmy nadzieję, że przynajmniej ostatnie odcinki przełamią tę nudę obecną w zadaniach i skłonią uczestników do okazania jakiś większych emocji.
ŁS. Już miałem się przełamać, już miałem postawić na Odetę, ale pewna urocza dama zabiła mi ćwieka (o nim innym razem), z którym nie miałem czasu się zmierzyć. Stawiam dziś więc - ku swojemu zdziwieniu - że agentem jest Jarek. Co to oznacza? Ano to, że albo faktycznie jest agentem, albo odpadnie w najbliższy wtorek. Choć prawdę mówiąc biorąc pod uwagę, kto pozostał, najlepiej byłoby, aby wygrał ten program... Jestem pewien jednego - agentem jest ktoś z dwójki: Odeta lub Jarek. Co mnie tym razem zastanawiało u Jarka? Jego stwierdzenie, że jak przywrócą Piotra, to odpadną dwie osoby (a jakoś nie pamiętam, by Rusin o tym wspominała), a także wieszanie tych wstążek - miałem wrażenie, że w niektórych momentach wisiały one dość mocno ukryte. Ale równie dobrze np. to Odeta mogła je przewiązać w inne miejsce...
*     *     *
Na niebiesko zmiany typów. Typy z dwóch pierwszych odcinków w postaci inicjałów. W kolejnych ramkach typy z wszystkich lub niemal wszystkich odcinków będą przedstawione w postaci inicjałów.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Aga

OM

PK

Piotr

Piotr

Piotr

Odeta

Odeta

Odeta

Odeta

Odeta

 

Al Gan.

Daria

Daria

Daria

Daria

Daria

Odeta

Odeta

Odeta

 

Adrian

JK

JK

Jarek

Jarek

Jarek

Jarek

Jarek

Jarek

Jarek

Jarek

 

Joasia

JK

JK

Olga

Olga

Olga

Olga

Piotr

Piotr

Odeta

Odeta

 

Kim

Daria

Jarek

Jarek

Jarek

Odeta

Odeta

Odeta

Odeta

 

Michał

JK

Jarek

Odeta

Odeta

Odeta

Odeta

Odeta

Marek

Odeta

 

Seeker

OM

PK

Piotr

Piotr

Odeta

Odeta

Odeta

Odeta

Odeta

Odeta

 

Chuck.

Daria

Tom.

Odeta

Odeta

Odeta

Odeta

Odeta

Odeta

 

Mati

PK

OF

Piotr

Piotr

Piotr

Piotr

Piotr

Piotr

Alan

Piotr

 

hannib.

OF

OF

Olga

Olga

Olga

Olga

Odeta

Odeta

Odeta

Odeta

 

Julia

JK

Daria

Daria

Daria

Olga

Piotr

Piotr

Odeta

Odeta

 

ŁS

JK

JK

Jarek

Jarek

Asia

Piotr

Piotr

Piotr

Marek

Jarek

 

Asia

---

-------

------

------

Odeta

Odeta

Odeta

Odeta

Odeta

 

 

26 komentarzy:

  1. "Co mnie tym razem zastanawiało u Jarka? Jego stwierdzenie, że jak przywrócą Piotra, to odpadną dwie osoby (a jakoś nie pamiętam, by Rusin o tym wspominała)"
    - to akurat było oczywiste. Wiedzą, ile trwa program, ile odcinków nagrywają i że nie przedłużą pobytu.
    Tu nie trzeba być ani agentem, anie Sherlockiem Holmesem, żeby to stwierdzić.

    Pozdrawiam
    TomL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Watsonie, obawiam się, że widzisz wszystko jedynie w dwóch kolorach....

      Usuń
    2. Owszem Kinga potwierdzila to przecież podczas eliminacji że beda musialy odpaść 2 osoby ale w przyszlym odcinku.

      Usuń
    3. No cóż dla mnie to też było oczywiste :D I chyba dla każdego kto oglądał choćby poprzednią edycję Agenta. Gdy przywrócili Antka odpadły dwie osoby w jednym odcinku.

      Usuń
    4. Mnie się jednak udziela myślenie nieTVN-owe, a ogólnoagentowe... Skoro w jakiejś zagranicznej edycji (chyba francuskiej) finał odbył się w czteroosobowym gronie, skoro powroty w Australii nie oznaczały, że dwie osoby odpadną w innym odcinku, czemu miałbym zakładać, że u nas wszystko będzie zawsze mocno schematyczne? Poza tym - czy Jarek mówił gdzieś, że śledził dokładnie pierwszą edycję i wiedział, co w niej było? Taki np. Urbański, pierwszy agent będący gwiazdą (lub na odwrót) stwierdził w jakimś wywiadzie, że on obecnej edycji nie śledzi - może podobnie z pierwszą edycją było w przypadku obecnych uczestników?

      Usuń
    5. to raz piszesz że TVN robi źle, bo robi jak TVN chce, a teraz nagle na odwrót ;D

      Usuń
    6. Serio? To ciekawe, bo jakoś nie dostrzegłem sprzeczności w swoich wypowiedziach, ale chętnie zapoznam się z dwoma, które sobie zaprzeczają. Możliwe, że gdzieś pod wpływem gorączki napisałem coś dziwnego :D

      Usuń
    7. Czy wiadomo już coś o organizowanej zabawie w Agenta - w sensie czy w ogóle dojdzie do skutku ?

      Usuń
    8. Właśnie, ja też nie wiem, bo dzisiaj i wczoraj miały być rozsyłane jakieś maile ale nic nie dostałem.

      Usuń
    9. Proszę o cierpliwość. Choroba mnie rozłożyła. Maile będą rozsyłane najpóźniej w poniedziałek. Na blogu informacja pojawi się tylko, jeśli zabawa "upadnie". Jeśli będzie miała dojść do skutku, informacja o niej pojawi się dopiero po fakcie.

      Usuń
    10. A rozumiem, w takim razie cierpliwie czekam :) dziękuje za informację

      Usuń
    11. Dodam, że wiadomości otrzymają tylko ci, którzy odpowiedzieli na drugą część "castingu". Brak odpowiedzi na tę część traktuję jako wycofanie się z ewentualnego udziału

      Usuń
    12. Okej, rozumiem, że nie myślisz "TVNowo" i sądzę, że w ogóle nie o to tutaj ludziom chodzi i też tak wcale nie myślą.
      Twoje podejrzenia wobec Jarka wzbudził tekst, że "powiedział, że teraz odpadną dwie osoby"... I jeśli taki scenariusz nawet nie jest zupełnie oczywisty, bo ktoś myśli "ogólnoagentowo" to jest po prostu LOGICZNY.
      Nieistotne jest to czy Jarek faktycznie jest agentem, nieistotne jest też to czy oglądał 1 edycję. To po prostu jest dość normalne przemyślenie w przypadku osoby, która wie kiedy kończy się nagrywanie, jak już to ktoś napisał. A na pewno wie, bo "celebryci" pewnie mają określony termin, w którym muszą wrócić do swoich obowiązków, nikt im przecież nie powiedział "wyjeżdżamy na około miesiąc, ale może trochę dłużej", tylko "maksymalnie nagrywamy do tego i tego". Zwłaszcza, że wrócili tuż przed Wigilią.
      Co do tego, że mogli pomyśleć, że w finale będą w takim razie 4 osoby - no i wg mnie to jest właśnie nielogiczne i niespodziewane rozwiązanie. Gdyby Jarek powiedziałby "To w finale będzie czwórka" i tak by faktycznie było... hah, to może wtedy i ja pomyślałabym, że on jest agentem :D
      Jarek też według mnie jest bardzo sprytną osobą, więc kłóciłabym się z tym, że ta uwaga w jakikolwiek sposób była niespodziewana. Zauważył coś co jest dość logiczne. Ani to na niego nie rzuca podejrzenia, ani go nie wyklucza.

      Usuń
    13. Nie do końca się zgodzę. Owszem, mają zapewne określony termin, itp., muszą być jednak przygotowani na niespodzianki. Na przykład wichura, burza, itp. uniemożliwiająca wykonanie zadań wodnych, Ja na przykład w takiej sytuacji wymyśliłbym, aby nie robić podwójnych eliminacji, eliminację codzienną (zakładam, że podobnie jak w starych edycjach odcinek kręcą dwa dni) - czyli zamiast jednej eliminacji po dwóch dniach dwie eliminacje codziennie... Ale mniejsza z tym. Spokojnie mogę przyznać, że ten konkretnie "slogan" jest naciągany :)

      Usuń
  2. Naprawdę perfidne było zachowanie Odety, Darii i Alana przy drugim zadaniu. Czy tak knuli uczestnicy edycji z lat 2000-2002?! No nóż mi się w kieszeni otwiera. Takie zagrywki (nawet nie aż takie!) są charakterystyczne dla programów, gdzie uczestnicy bezpośrednio eliminują siebie nawzajem, mam na myśli na przykład Wyspę Robinson czy Ekspedycję.

    OdpowiedzUsuń
  3. We wcześniejszych odcinkach podczas testu puszczali prawie same wypowiedzi sugerujące, że agentem jest Daria. Wyjątkiem od tej reguły był Marek, który stosunkowo wcześnie zaczął typować Odetę. W przedostatnim odcinku zaś dostał czerwonego kciuka przed grą z kopertami, co sugeruje, że albo to była zwykła ściema i montaż, albo Odeta nie jest agentem, albo ewentualnie akurat wtedy zmienił typ. Tyle, że w ostatnim odcinku, gdy odchodził, dał Odecie kasę ze słowami, które przytoczył Chucky: "Ja jeszcze nie skończyłem grać". To by mogło oznaczać, że złośliwie daje je Odecie, sądząc, że akurat ona dobrym skarbnikiem nie będzie. Z drugiej zaś strony nie mógł jej typować na teście, bo by nie odpadł. Czy to znaczy, że na dwa odcinki zmienił typ, choć już w pierwszym z nich przekonał się, że nie jest on poprawny? Dlaczego wcześniej nie wrócił do typowania Odety? Jeśli to ona naprawdę jest agentem, to bardzo mi go szkoda, bo był długo na jej tropie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mógł typować Odetę prawidłowo, a nie znać prawidłowych odpowiedzi jej dotyczących.
      Przecież test to 20 pytań, a nie 1 kto jest agentem.
      Mógł zapomnieć jako która wykonywała dane zadanie, na której ręce nosiła zegarek lub spod jakiego jest znaku zodiaku.

      Pozdrawiam
      TomL

      Usuń
  4. A ja twierdzę, ze nie będzie żadnego zaskoczenia i agentem będzie Odeta. Długo na nią wszyscy stawiają i jest nam to pokazywane. Tak samo było z Hubertem w poprzedniej edycji, przez kilka tygodni był przedstawiany jako agent i jak widać faktycznie nim był

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy juz typuja Odete na agenta
    Marek odpadl bo jako jedyni z Jarkiem nie mieli zadnych jokerow a Daria napewno nie uzyla czarnego(chciala wyrzucic z programu jednego z rywali o nagrode) Gra teraz rozchodzi sie o szczegoly na tescie i brak jokerow wyeliminowaly Marka

    OdpowiedzUsuń
  6. Agentem jest Jarek. Reszta myślała, że on lub Marek i sobie sprawdzili.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście wciąż mam jeszcze nadzieję na jakiś element zaskoczenia ze strony TVN i może na końcu okaże się że Agentem był Alan :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wciąż zadziwia mnie dlaczego ludzie myślą, że żeby odpaść trzeba źle typować? To się nagminnie powtarza w różnych komentarzach. To nie jest tak, że na teście jest jedno pytanie pt "Kto jest Agentem?" i każdy kto dobrze odpowiedział przechodzi dalej, a kto źle to odpada. Jest mnóstwo pytań o szczegóły. Na tym etapie już wszyscy wiedzą. Podczas pożegnań Kingi już nawet nikt nie mówi "Źle typowałem". Teraz wygrywają Ci co zdobywają jokery i immunitety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie podzielam tej pewności, że teraz już na 100% wszyscy wiedzą, kto tym agentem jest. W końcu jest wiele edycji zagranicznych, (a także i jedna polska), w których nawet w finale jedna osoba jeszcze typowała źle. Więc wcale nie jest niemożliwe, że w obecnej pięcioosobowej grupie ktoś jest wciąż na złym tropie.

      Usuń
    2. Szczerze to wątpię aby ktoś był na złym tropie - to już po prostu widać , że wszyscy uczestnicy typują tą samą osobę - mącą podczas setek żeby zmylić widzów , ale można dostrzec że jedyny problem jeszcze obecnych graczy to to aby zapamiętać jak najwięcej szczegółów.

      Usuń
    3. Okej, źle się wyraziłam - na tym etapie W TEJ EDYCJI już wszyscy wiedzą.
      Oglądałam sporo zagranicznych i wszystkie nasze i wiem, że agent często nie był znany nawet jednemu z finalistów. Wręcz tęsknie do tamtych edycji.
      Niestety mówię o tej i myślę też o poprzedniej edycji Agent Gwiazdy i niestety jestem prawie pewna, że serio już wszyscy w tej chwili stawiają na jedną osobę. Ich zachowanie, ich komentarze świadczą raczej tylko o tym, że ewentualnie chcą podstawić nogę innym.

      Usuń
  9. who is the Mol? POLAND

    OdpowiedzUsuń

Komentarz pojawi się na stronie po zatwierdzeniu przez moderatora