piątek, 3 stycznia 2014

Agent - wstęp

Zgodnie z zapowiedzią uruchamiam bloga poświęconego programowi Agent.
Na początek kilka słów wstępu. Będę w tym miejscu publikował informacje o zadaniach, z jakimi mierzyli się uczestnicy nie tylko polskich edycji, a także informacje okołoprogramowe - o uczestnikach, "agentach", innych wersjach, ciekawostkach, itp. Ważne - nie będą to publikacje regularne, będę to robił w wolnej chwili.
Na wstępie jednak mała prośba. Ponieważ nie udało mi się dotrzeć do wszystkich edycji zagranicznych, jeśli ktoś wie, gdzie można uzyskać informacje o wymienionych powyżej edycjach w poszczególnych krajach, proszę o kontakt. Chodzi o: 
1) Niemcy - 1 edycja (zadania)
2) Izrael - odcinki 7 i 8
3) Nowa Zelandia - 1 edycja
4) Norwegia - 1 i 2 edycja
5) Portugalia (odcinki do obejrzenia)
6) Hiszpania (wszystko)
7) Szwecja (1 i 2 edycja)
W oczekiwaniu na to, że program może kiedyś powróci, zapraszam miłośników Agenta do śledzenia bloga.

1 komentarz:

  1. Nasunęła mi się teraz taka myśl, że w Polsce dość odważnie było nazwać ten program tytułem "Agent". U nas zawsze to będzie się to bardzo negatywnie kojarzyć. No dobrze, w sumie miało się tak kojarzyć ;)

    Nie oglądałam chyba trzeciej edycji, kojarzę natomiast do dziś imię zwycięzcy pierwszej i drugiej edycji. I agenta z drugiej, bo przypominam sobie, że czułam się bardzo mocno oszukana, kiedy się okazało kto nim jest, bo obstawiałam naszego obecnego ministra ;)
    W tej chwili oglądam wygrzebana w sieci pierwszą edycję, i mimo, że wiem jak się to skończyło, sam program nadal jest ciekawy. Pod względem zachowań ludzi (zwłaszcza agenta, pod względem tego, jak całość została przedstawiona widzom, żeby wyprowadzić ich w pole.

    OdpowiedzUsuń

Komentarz pojawi się na stronie po zatwierdzeniu przez moderatora