wtorek, 23 stycznia 2024

Krzyżówka "Agentowa" - wersja nieco trudniejsza

W święta Bożego Narodzenia opublikowałem "Agentową" krzyżówkę, pierwszą wymyśloną przeze mnie. Okazało się jednak, że była ona dla wielu zbyt łatwa. A skoro tak, tym razem dołożyłem nieco starań, aby trzeba było trochę bardziej ruszyć głową.

Tym razem opisy nie są aż tak łatwe i natychmiast nasuwające odpowiedzi. W wielu przypadkach odpowiedzi należy szukać na zasadzie skojarzeń, domysłów i odpowiedzi na pytanie: "Co autor miał na myśli". Choć w mojej opinii zadanie tym razem jest trudniejsze, mam nadzieję, że wiele osób poradzi sobie z jego rozwiązaniem. Do dzieła!
I jeszcze drobna uwaga - po kliknięciu na krzyżówkę powinna pojawić się wersja bardziej czytelna..



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz pojawi się na stronie po zatwierdzeniu przez moderatora