piątek, 9 września 2016

Niespodzianka! Trzeci odcinek drugiej edycji "Agenta"!

Wiele osób szukało go od lat. Wreszcie jest dostępny. Trzeci odcinek drugiej edycji "Agenta", jedyny dotychczas brakujący tej edycji. Bohaterem wszystkich fanów "Agenta" został Adrian Kozień, któremu udało się pozyskać brakujący odcinek.
Wspomniany rarytas znajdziecie u niego na dysku (bezpośredni link: tutaj). Wielkie podziękowania za starania, co ważne - skuteczne. Aby uszanować jego próby i udostępnienie przez niego brakującego odcinka (i innych odcinków publikuję fragment zamieszczonego przez niego prośby):
"Jeśli udostępniasz gdziekolwiek Agenta, proszę Cie: zamieść informację, że pochodzi on ode mnie. (...) Dlatego oznacz w podpisie filmu, że pochodzi od: dpw123@gmail.com (główny), dpw1994@gmail.com (dysk pomocniczy) - to nic nie kosztuje!"
Pełną treść prośby (zachęcam do zapoznania się) znajdziecie pod tym linkiem - plik "Zanim pobierzesz"

32 komentarze:

  1. Za**biścię dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. TAK BARDZO BARDZO SIĘ CIESZĘ! Wielkie podziękowania dla bohatera Adriana Kozienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, gdyby tak jeszcze cała trzecia edycja... To byłaby bajka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne podziękowania dla pana Adriana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie coś z trzeciej - nie bojcie sie:)
    Adrian

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic mi się nie wyświetla...

    OdpowiedzUsuń
  7. Na innej przeglądarce jest ok. Zaczynam oglądanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamięta ktoś z Was czy podano dla widzów informacje kto miał zielone piórko za współpracę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W finałowym odcinku, a konkretnie podczas przedstawiania działalności Agenta podano taką informację: „po rozmowie z Agentem tylko Mirek mógł dostać zielone piórko, choć w zepsuciu zadania pomagali mu wszyscy.”

      Usuń
    2. Pytałem właśnie o to Beate po obejrzeniu odcinka, powiedziała że to była ściema - nikt nie pomagał.

      Usuń
  9. Ja też oczywiście gorąco dziękuje i pozdrawiam. Ależ to była dramatyczna, wręcz kolacja. Wierzę, że prędzej czy później i trzeci sezon się sklei.

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacja :) przylaczam sie do naprawde ogromnych podziekowan :) Jeśli chodzi o 3 sezon, jakiś czas temu wszystkie odcinki były na vimeo, wrzucone bodajże przez tego człowieka.. https://www.youtube.com/user/BartasC4 ale nie jestem do konca pewien czy to byl akurat on :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale świetna niespodzianka! Wielkie dzięki za udostępnienie! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Odcinek jest fantastyczny. Serdeczne podziękowania od wielkiej fanki "Agenta":)

    OdpowiedzUsuń
  13. A gdzie mogę obejrzeć 8, 9, itd. odcinki? Na cda oglądałam do 7 odcinka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest link do Dysku - tam jest wszystko co mam. (no prawie wszystko... : ) )

      Usuń
  14. A gdzie ten link?

    OdpowiedzUsuń
  15. Drodzy fani Agenta, zamiast bezczynnie czekać aż ktoś skompletuję trzecią edycję, lepiej bombardujcie TVN e-mailami pod adres - widzowie@tvn.pl z prośbą o powtórną emisję albo jeszcze lepiej o umieszczenie wszystkich trzech edycji na player.pl (i na pewno byłby w lepszej jakości niż teraz to co mamy ,czyli VHS...). Ja robię to raz w miesiącu, wprawdzie od nie dawna ,ale to zawsze coś, lecz sam nic nie zdziałam, wiecie w grupie siła... Kto wie może się doprosimy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mail wysłany :)

      Usuń
    2. Kiedyś napisałem w tej sprawie na mail kontaktowy player.pl. Otrzymałem odpowiedź:

      Witam,

      dziękujemy za kontakt. Niestety ze wzglądów licencyjnych starsze edycje programu nie mogą zostać udostępnione w internecie.

      Wygląda na to, że product placement sieci Idea i gum Airwaves jest przedawniony, a TVN wrzucając w sieć stare odcinki robiłby darmowa reklamę.

      Usuń
    3. Mail na ktory trzeba sie zwrocic to licencje@tvn.pl . Wlasnie mi odpisali po pol roku ze jest taka mozliwosc w cenie 50zl netto za kazdy odcinek. Ja jeszcze cos mam niewrzuconego z trzeciego sezonu, jak powrzucam i uporzadkuje to dam znac czego brakuje i moze zrobimy jakas zrzutke?

      Usuń
    4. Analogiczna sytuacja była z serialem Miodowe lata. Tam też Polsat musiał odnowić licencję, by wrzucić serial na ipla.tv. Skoro Polsat mógł to zrobić i wrzucili wreszcie serial ( fakt, że nie prędko to nastąpiło...) to TVN też może. Cóż nam pozostało? Trzeba zamęczyć TVN naszymi prośbami. To byłoby piękne, wreszcie doczekalibyśmy się kompletnych trzech edycji Agenta w lepszej jakości obrazu i dźwięku...

      Usuń
    5. Jest nas całkiem sporo, a 50+VAT za odcinek to niedużo. Ja na pewno się dorzucę. Potrzeba tylko kogoś, kto podejmie się zorganizowania wszystkiego.

      Usuń
  16. Adrian jesteś moim mistrzem! pozdrowienia dla Beaty no i jeśli pojawi się u ciebie 3 sezon to wysyłam flaszkę samogonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Adrian, wielkie dzięki. Gdy odświeżałem sobie Agenta przy okazji TVN-owskiej próby powrotu do tego programu, to strasznie mi brakowało mi tego odcinka.
    Jeśli jeszcze kiedyś dasz radę zebrać cały 3 sezon, to znajdę Cię i podziękuje osobiście :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, tak, tak! Wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Drogi Adrianie, kiedy wrzucisz Na tropie Agenta?

    OdpowiedzUsuń
  20. Mógłby ktoś przypomnieć na czym polegał "Na tropie Agenta"? Oglądałem wszystkie edycje "Agenta" w TV i zupełnie nie kojarzę tego formatu.

    Dzięki, Adrian! Czekam z niecierpliwością na kolejne materiały z 3 sezonu. Bardzo dobry pomysł z zrzutką na 3 sezon, chętnie dołączę do inicjatywy, jeśli taka się oficjalnie pojawi.

    Spotkał się ktokolwiek w sieci z materiałami video z programów "Ekspedycja" i "Tenbit.pl - Klub Przygód"? Nie ukrywam, że po skompletowaniu "Wyprawy Robinson", 1 i 2 edycji "Agenta", mam chrapkę (pewnie nie tylko ja) na te produkcje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. W Na tropie Agenta chodziło o to ,że tuż po odpadnięciu uczestnika z programu,a tuż przed kolejnym odcinkiem, Marcin Meller spotykał się w studiu z daną osobą, która odpadła w danym tygodniu i rozmawiał z nią o pobycie w programie, o tym co się podobało najbardziej, o przeżyciach itp.,itd., a także pytał kogo teraz typuję na Agenta...

    OdpowiedzUsuń

Komentarz pojawi się na stronie po zatwierdzeniu przez moderatora