wtorek, 23 czerwca 2020

Tak było pięć lat temu: maj-lipiec 2015

Dwie publikacje w maju, a także po jednej w czerwcu i lipcu. To nie był czas regularnych wrzutek nowych treści na blogu. Cztery wpisy zamieszczone w ciągu trzech miesięcy przypominam w skrócie w jednym wspominkowym tekście.
Spacer po belce
Niby niezbyt skomplikowane zadanie, niby z pozoru mało intrygujące, ale jednak chętnie zobaczyłbym je w polskiej edycji - pod warunkiem, że to nie gwiazdy będą w nim rywalizowały. Tytuł zadania został oczywiście wymyślony przeze mnie. Szczegóły - kliknij tutaj.
Dariusz - uczestnik drugiej edycji "Agenta"
Ten wpis powstał na życzenie - pojawiła się prośba, by jeden z wpisów poświęcić Dariuszowi, co też uczyniłem. O wszystkich działalnościach owego uczestnika w programie przeczytacie pod tym linkiem.
Skok na bungee - przewidywanie
Wahadełko tym się różniło od skoku na bungee z pierwszej edycji, że o zwycięstwie decydował fakt, czy dwójka (Hanka, Romek) poprawnie odpowie na pytanie, czy wszyscy skoczą. W zagranicznych edycjach też było wiele "typowań" przy tego typu zadaniu. Wspomniałem o tym w czerwcowym wpisie - link tutaj
Włamanie
Gdy opisywałem to zadanie, nie był jeszcze nigdzie udostępniony trzeci sezon "Agenta". Były jednak dostępne urywki na podstawie których dobrze swoje zadanie (opis) wykonałem... Dodam, że jeden z moich ulubionych cytatów trzeciej edycji ("Gdzie jest kopertos agentos" - Aneta) pochodzi właśnie z tego zadania. Całość - link tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz pojawi się na stronie po zatwierdzeniu przez moderatora