piątek, 3 stycznia 2020

Tak było pięć lat temu - sierpień-październik 2014

Rok 2020 postanowiłem rozpocząć od wspomnień - a konkretnie od przypomnienia wpisów, które pojawiły się na blogu w sierpniu, wrześniu i październiku 2014 roku. Poniżej znajdziecie krótkie informacje dotyczące owych postów. Wszystkie wymienione zostały również poprawione i dostosowane do aktualnie obowiązujących standardów na blogu.
*     *     *
Polowanie na kury
Zadanie z amerykańskiej edycji, z którym wciąż nie zetknąłem się nigdzie indziej. Jeśli ktoś chce się z nim zapoznać, może je przeczytać pod tym linkiem. Najbardziej z owego opisu zapamiętałem chyba fakt, iż uczestnicy zarobili w nim więcej pieniędzy (w przeliczeniu na złotówki) niż wynosiła wygrana w którejkolwiek polskiej edycji "Agenta"...
Liwia Kwiecień - zwycięzca pierwszej edycji
We wpisie naniosłem drobne poprawki, które wynikały z zamieszczonych pod nim komentarzy. Otóż po przeanalizowaniu niektórych fragmentów doszedłem do wniosku, że niektóre zdania można było zinterpretować dwojako. Mam nadzieję, że teraz już nie ma żadnych wątpliwości. Skrócona wersja dokonań Liwii w "Agencie" - link tutaj.
Prowadzący Agenta
Dla nas, fanów programu z lat 2000-02 prowadzący zawsze będzie kojarzył się z Marcinem Mellerem. Nie tylko w mojej opinii Kinga Rusin była o wiele słabsza od swojego poprzednika i na pewno nie zostanie zapamiętana jako osoba pozytywnie kojarząca się z "Agentem". We wpisie sprzed lat znajdziecie oczywiście także prowadzących z zagranicznych edycji - całość została zaktualizowana. Link - kliknij tutaj.
Lot na samolocie
Gdy opisywałem w 2014 roku owo zadanie, miałem niewiele materiałów, toteż zrobiłem to bardzo skrótowo. Dziś opis mogłem nieco rozszerzyć i oczywiście skorzystałem z okazji. Nieco poprawiona wersja  - link tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz pojawi się na stronie po zatwierdzeniu przez moderatora