wtorek, 4 kwietnia 2023

Zadanie praktycznych

Roman, Dorota i Hanka - decyzją tej ostatniej te właśnie osoby trafił do grupy "praktycznych", podczas podziału wszystkich uczestników w zadaniu "Mądrzy, praktyczni, głupi". Decyzja ta miała swoje konsekwencje - każda trójka inaczej spędzała dzień.
O tym, z jakimi zadaniami mierzyli się mądrzy, już jakiś czas temu pisałem. Dziś czas wspomnieć, co do wykonania mieli praktyczni. Wyzwanie brzmiało tak: "Musicie w ciągu jednej godziny uruchomić swój samochód i odjechać nim jak najszybciej do hotelu".
Gdyby ktoś zobaczył tylko tyle, pomyślałby: w czym problem? Każdy, kto ma prawo jazdy jest w stanie to wykonać (wielu bez prawa jazdy też, ale odradzam w takiej sytuacji jazdę...). Auto trzeba było jednak najpierw przygotować (m.in. przykręcić koło, zamonotwać siedzenia, itp.), a w grupie praktycznych był tylko jeden facet.
Po małych turbulencjach ("znikające" części) ostatecznie udało się wszystko zamocować i poskręcać. Praktyczni uruchomili pojazd i w wyznaczonym czasie dojechali do hotelu. Na konto grupy trafiło 5 tysięcy złotych - bo taka była właśnie stawka. No i jeszcze jedna ważna kwestia, o której nie wspomniałem - wszystko działo się w czwartym odcinku drugiej edycji.
Zadanie pojawiło się także w piątym odcinku drugiej edycji belgijskiej. W przeciwieństwie do naszych zuchów, Belgowie nie zdołali zarobić za nie pieniędzy.

3 komentarze:

  1. Cześć. Jestem w trakcie oglądania holenderskich wersji Agenta. Jest to zupełnie inaczej montowane niż w Polsce. Do końca nie wiadomo kto jest Agentem. Doszło do tego, że zacząłem węszyć spisek i wmawiać sobie ze właśnie odpadł tytułowy Kret i że robią ze mnie idiotę. Dlatego mam pytanie: czy kiedykolwiek na świecie odpadł Agent po czym ponownie wrócił do gry np po to by zmylić zawodników? Masz może taką wiedzę? Pozdrawiam i dzięki za bloga. PS: skończyłem oglądać nową niemiecka edycje Mola, była jakaś taka drętwa. Okazuje się że była właśnie taka jak współczesne holenderskie wersje. Mario

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://agenttvn.blogspot.com/2014/03/agent-ktory-odpad-z-programu.html

      Usuń
    2. A gdzie da się obejrzeć holenderskie/niemieckie wersje? Są możesz gdzieś dostępne z napisami?

      Usuń

Komentarz pojawi się na stronie po zatwierdzeniu przez moderatora