wtorek, 24 sierpnia 2021

Z archiwum bloga: lipiec-wrzesień 2016

Raz na trzy miesiące wspominam wpisy, które publikowałem pięć lat temu. Za każdym razem wypada to w jeden z wtorków w miesiącu, w którym owych wtorków jest pięć. Dziś właśnie jest ten dzień...

W lipcu, sierpniu i wrześniu 2016 roku na blogu pojawiło się czternaście nowych wpisów. Co mogliście w nich przeczytać?
Początek lipca to dokończenie wywiadu z Remigiuszem Małeckim. Z drugiej części mogliśmy m.in. dowiedzieć się co nieco o ostatnich zadaniach z udziałem Remka, o tym, dlaczego uważał, że to Liwia jest agentem, a także o tym, jak oceniał wersję programu z celebrytami.
We wrześniu pojawiła się niespodzianka - otóż Adrian zdobył i udostępnił brakujący odcinek drugiej edycji programu (odcinek nr 3). Dziś pewnie trudno w to uwierzyć, ale w momencie, gdy ruszałem z blogiem, brakowało całego trzeciego sezonu (poza drobnymi fragmentami), a także odcinków nr 2, 3 i 9 z drugiego sezonu.
W lipcu zakończyłem też podsumowanie głosowania na najlepsze momenty pierwszej edycji programu. Tym razem wybraliśmy uczestnika, który naszym zdaniem najlepiej pasowałby do roli tytułowej. Wygrała... Agnieszka, ale tylko dlatego, że ja również w głosowaniu brałem udział. Kto wygrałby, gdyby nie mój głos? Zajrzyjcie do archiwalnych wpisów.
Dwa wpisy poświęcone zostały cyklowi zapoczątkowanemu w czerwcu - a więc porównaniu starego i nowego "Agenta". Tym razem na tapetę wziąłem (a raczej wzięliśmy, bo wpisy w głównej mierze były opiniami was, czytelników bloga) czołówkę i prowadzących. Pojawiły się też dwa wpisy-opinie o wyjątkowości programu "Agent" - co świadczy o tym, że mimo upływu lat wciąż jest wspominany z tak wielkim sentymentem przez wiele osób. Pojawił się też jeden wpis "od redakcji".
Nie mogło oczywiście zabraknąć elementów, które towarzyszą blogowi od jego powstania - a więc opisów zadań. We wspominanych dziś miesiącach na tapetę wziąłem następujące wyzwania: "Ślepy, głuchy, niemy" (edycja druga), "Zdobycie walizki - agent specjalny" (edycja trzecia), Skok na bungee (edycja gwiazdorska - pierwsza), a także dwa zadania z edycji zagranicznych: równowaga na palach oraz "Latające świnie".
Jeśli ktokolwiek chciałby zapoznać się z archiwalnymi wpisami - zapraszam do spisu treści (link po prawej stronie).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz pojawi się na stronie po zatwierdzeniu przez moderatora