wtorek, 22 grudnia 2020

Tak było pięć lat temu: grudzień 2015

Grudzień 2015 roku to był moment, gdy wróciłem na dobre do prowadzenia (regularnego) bloga poświęconego programowi "Agent". Przyczynił się ku temu TVN, który postanowił reaktywować format, niestety - w wersji gorszej, czyli z celebrytami. 
We wspomnianym miesiącu na blogu opublikowałem cztery wpisy, z czego trzy to krytyka pomysłu TVN, by z świetnego programu zrobić kolejny przytułek dla celebrytów. Oto drobne wspomnienie publikacji sprzed pięciu lat.
Będzie nowy Agent - ale... żal!!!
Już sam tytuł wskazywał, że pomysłem TVN nie byłem zachwycony, a wpis będzie dość emocjonalny. Komentarze pod nim potwierdziły, że nie tylko mnie pomysł TVN nie przypadł do gustu. Z jednym tylko nie trafiłem - nie pamiętam, by w programie wystąpił islamista czy homoseksualista, czego spodziewałem się, biorąc pod uwagę, co było wówczas "na topie". Nie żebym miał coś przeciwko nim - ludzie jak wszyscy inni, TVN jednak zwykł ich nie traktować jak zwykłych ludzi właśnie, ale jak swoistego rodzaju "bohaterów" i tego się właśnie obawiałem. Link do wpisu - kliknij tutaj.
Opinie o "Agencie z gwiazdami"
Postanowiłem sprawdzić, czy tylko ja i czytelnicy bloga byli zawiedzeni tym, że TVN wrzucił gwiazdy do tak świetnego programu. Okazało się, że nie tylko. We wpisie zamieściłem kilka opinii znalezionych w sieci... Z pierwotnej wersji wpisu wyrzuciłem nieaktywny już link. Całość do przeczytania - kliknij tutaj.
TVN ma w głębokim poważaniu widzów - ważniejsi celebryci
Kolejny mocno emocjonalny wpis, jakoś nie mogłem pogodzić się z decyzją stacji. Co mogę dodać? Że okazałem się znakomitym wróżbitą (Czaja po pierwszej edycji stwierdził, że "odświeżona formuła z gwiazdami była strzałem w dziesiątkę" i zarządził kolejne edycje z celebrytami). Całość do przeczytania - kliknij tutaj.
Spacer po linie po... francusku
W ramach odpoczynku od "emocji" na koniec roku 2015 wrzuciłem opis zadania z francuskiej edycji "Agenta". Byłem akurat świeżo po jej obejrzeniu i postanowiłem co nieco o niej wspomnieć. Link do wpisu - tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz pojawi się na stronie po zatwierdzeniu przez moderatora