wtorek, 5 maja 2020

Agent historycznie - część 18

W kolejnej części cyklu przedstawiającego archiwalne artykuły dotyczące programu "Agent" prezentuję tekst... dotyczący wszystkich uczestników drugiej edycji. Tekst ukazał się w telewizyjnym tygodniku "To&Owo" w 2001 roku, niestety nie posiadam dokładnych informacji co do daty, numeru i autora.
Za pomoc w przygotowaniu tego wpisu dziękuję Asi Krent, uczestniczce drugiej edycji "Agenta". Tekst nosi tytuł "Wyciąg z tajnych akt Agentów" - treść sugeruje, że są to słowa pochodzące ze zgłoszeń uczestników.
*     *     *
Barbara, 44 lata, koziorożec, adwokat. "Pływam, jeżdżę na rowerze i na nartach. Obcym dla mojego charakteru i temperamentu jest sposób spędzania wolnego czasu na tzw. grillowaniu, gdzie kobiety jak indiańskie żony wojowników pilnują dymów nad paleniskiem."
Bartek, 30 lat, koziorożec, lekarz pediatra. "Chciałbym pokazać wszystkim, że nawet będąc bardzo poważnym lekarzem można cieszyć się życiem i chwytać każdy jego fragment. Pomalowałem z przyjaciółmi swój oddział w kwiatki. Dzieciaki śmieją się w głos."
Beata, 25 lat, rak, ekonomistka. "Moi znajomi poradzili mi, abym napisała, że jeśli zostanę wybrana do programu, oglądalność TVN znacznie wzrośnie. Nie mogę zdradzić o ile. Pragnę jednak podkreślić, że mam bardzo dużo znajomych."
Daniel, 29 lat, koziorożec, historyk. "Nie mam problemów z adaptacją w nowym środowisku. Jestem konsekwentny w działaniu - tak indywidualnie jak i w zespole. Jestem otwarty na nowe doświadczenia."
Dorota, 31 lat, skorpion, przedsiębiorca: "Mam dystans do nowych znajomości, ale łatwo je nawiązuję. Umiem bawić się z ludźmi, jednocześnie ich obserwując. Czas wykorzystać umiejętności. Tylko dzięki mnie nie powieje nudą i monotonią."
Darek, 35 lat, skorpion, właściciel firmy: "Moją pasją jest poznawanie świata. W 1990 roku wyjechałem z Polski do Azji. Przez dwa lata mieszkałem w Singapurze, pracowałem jako handlowiec w branży elektronicznej. Dzięki tej pracy zwiedziłem całą Azję."
Hanka, 42 lata, byk, kostiumograf: "Uzasadnienie: przygoda, znakomita zabawa! Hobby - sport i sztuka - wszystko ekstremalne (życie też). Ciągle szukam idealnego mężczyzny."
Mirek, 29 lat, strzelec, informatyk: "Lubię szalone przygody, dzikie miejsca i miłe towarzystwo. Dlaczego zdecydowałem się na udział w programie? Chcę przeżyć niezapomnianą przygodę. Marzę o podróżach i dalszym ciągu niesamowitych "przygód".
Joanna, 29 lat, byk, specjalista ds. sprzedaży: "Zawsze byłam szalonym człowiekiem, odważnym tchórzem i może TO jest szansa na wydobycie całej odwagi, szaleństwa i zamiłowania do przygód, które są we mnie od dziecka - w rozgadanej Asi kochającej życie.
Romek, 42 lata, wodnik, poborca skarbowy: "Jestem mężczyzną sprawnym fizycznie, wesołym, pogodnym, odważnym, otwartym na świat i ludzi, aktywnym, który umie sobie poradzić w różnych ekstremalnych warunkach."
Jola, 30 lat, byk, inżynier ochrony środowiska: "Myślę, że jestem wesoła (a może myślę, więc jestem - to chyba jakiś Grek powiedział), łatwo nawiązuję kontakty, a także jestem słodka, wiotka i powabna, jak coś powiem, to już..."
Wojtek, 35 lat, byk, przedsiębiorca: "Od dziecka lubiłem zagadki, tajemnice, podchody w lesie z kolegami. Teraz jako mąż i ojciec dwóch córeczek staram się znajdować czas na wspólne wyprawy wakacyjne i weekendowe w różne dziwne, nierzadko dalekie miejsca."

1 komentarz:

  1. Aż 1/3 grupy, urodziła się na przełomie kwietnia/maja :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarz pojawi się na stronie po zatwierdzeniu przez moderatora