wtorek, 23 marca 2021

Z archiwum bloga - styczeń-marzec 2016

Wpisy przypominające to, co pojawiało się na blogu w przeszłości będą znacznie rzadsze, cztery razy do roku wspomnę jednak o tym, czym zajmowałem się w przeszłości. Dziś pierwsza z krótkich tegorocznych publikacji.
W pierwszych miesiącach 2016 roku trochę się działo. Wtedy to bowiem pojawił się "Agent-Gwiazdy". Poświęciłem mu kilka wpisów (krytycznych) - łącznie aż osiem z 21 postów. Jeden z wpisów - kliknij tutaj. Dodam, że od tego czasu opinii nie zmieniłem...
Dziewięć wpisów poświęciłem zadaniom i innym zdarzeniom z agenta. Na początku 2016 roku opisałem m.in. zadanie "Test winny", zadanie rowerowe (z obydwu edycji, w których się pojawiło) oraz Lot balonem. Nie brakowało zadań z edycji zagranicznych, w tym jedno... żenujące.
Jeden z wpisów krótko poświęcony był Jakubowi Andule. Szerzej o jego występie w programie napiszę w przyszłości.
W ostatnim marcowym wpisie zaprosiłem do wyborów najlepszych momentów pierwszej edycji "Agenta". Tak, minęło już pięć lat od momentu, gdy wybieraliśmy to, co najbardziej nam się podobało. Szerzej przypomnę o tym w kolejnym wpisie.
Na koniec zostawiłem sobie dwa wpisy, które muszę uznać za jedną z moich największych porażek, jeśli chodzi o prowadzenie bloga. W lutym 2016 roku ogłosiłem, iż można przesyłać pytania do Mirka, agenta drugiej edycji. Mirek obiecał odpowiedzieć na wszystkie z nich i choć potem jeszcze przez krótki czas odpowiadał na wiadomości, ostatecznie odpowiedzi nie przesłał i przestał odpisywać. Szkoda, że tak się stało. Dodam, o czym jeszcze nie pisałem, iż Mirek nie jest jedyną osobą, z którą udało się wstępnie porozumieć co do "rozmowy", która jednak ostatecznie nie przesłała odpowiedzi. Podobnie stało się w przypadku dwóch innych uczestników drugiej edycji - Doroty (około cztery lata temu) i Daniela (około rok temu). Kolejne próby nie będą już przeze mnie podejmowane. Inni, z którymi próbowałem się kontaktować, nie odpowiedzieli na wiadomości.
Pytania, które przesyłaliście do Mirka, wciąż mam gdzieś zapisane, być może więc w przyszłości jeden z wpisów poświęcę zagadnieniom, o które chcieliście zapytać agenta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz pojawi się na stronie po zatwierdzeniu przez moderatora