poniedziałek, 6 listopada 2017

Agent gwiazdy 3 - się kręci

Krążą plotki, że Agent-Gwiazdy 3 jest już w trakcie realizacji. Na potwierdzenie tych plotek podaje się informacje, że Kinga Rusin wrzuciła zdjęcia z Hongkongu. Czy to prawda - nie wiem, bo nie śledzę żadnego gwiazdorskiego profilu i nie interesuje mnie zanadto, co celebryci gdziekolwiek sobie wrzucają. O kolejnych plotkach dotyczących nowego Agenta-Gwiazdy, które do mnie dotarły, nie sposób jednak nie napisać.
Nie będzie kabaretu, będzie chór - mówił swego czasu niejaki Anioł z Alternatywy 4... To tak jak w plotkach o miejscu nagrywania programu: miała być Australia i Indonezja, teraz mówi się właśnie o wspomnianym już Hongkongu, być może z domieszką owej Indonezji... Gdzie ostatecznie wylądowały gwiazdy - nie ma aż tak wielkiego znaczenia. Mnie zastanawia jednak coś innego - skoro jest tyle czasu między kręceniem a emisją, dlaczego realizatorzy nie potrafią zmontować ciekawego materiału?
Na giełdzie nazwisk padają kolejne nazwiska potencjalnych uczestników. Uprzejmie informuję o plotkach łączących z Agentem kolejnych trzech osób. Po pierwsze - Piotr Świerczewski. Dla mnie postać najbardziej znana, bo uwielbiam piłkę, a w dodatku Piotr był w kadrze reprezentacji Polski, gdy ta zdobywała ostatni medal na olimpiadzie (Barcelona 1992). To wydarzenie darzę sentymentem, bo od tego zaczęła się moja piłkarska pasja... Świerczewski to były piłkarz klubów m.in. polskich (np. GKS Katowice, Lech Poznań) i francuskich (np. Olympique Marsylia). Próbował też sił jako trener, bez sukcesów.
Kolejną osobą, która jest łączona z programem jest niejaka Julia Wróblewska. Nazwisko kompletnie nic mi nie mówiło, więc sprawdziłem... To Michalina z "Tylko mnie kochaj" (tak, ta mała dziewczynka, która obecnie ma już dziewiętnaście lat). Fani "M jak miłość" na pewno też ją kojarzą, bo gra tam od wielu lat. Pojawia się też w "Listach do M.". Trzecią i ostatnią osobą, o której piszą "internety" jest Ryszard Andrzejewski. Jeśli ktoś nie wie, kim jest ów pan - podpowiem: pseudonim Peja. Muzyk hip hopowy, lub - jak kto woli - raper...
To tyle z plotek. Być może pojawi się jeszcze jeden wpis plotkarski - a potem już jedynie sprawdzone i potwierdzone przez TVN lub inne media informacje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz pojawi się na stronie po zatwierdzeniu przez moderatora