poniedziałek, 20 lutego 2017

Maleńka niespodzianka

Nie wiem, czy ta maleńka niespodzianka, którą przygotowałem na dziś, spodoba wam się, być może niektórzy będą marudzić. Sądzę jednak, że przynajmniej część osób niespodziankę pochwali. Co prawda to nic wielkiego, ale jednak...
Przyznaję się, kłamałem we wstępie. Nie ma żadnej maleńkiej niespodzianki. Trudno ją tak nazwać. Jest za to ogromna niespodzianka, będąca spełnieniem marzeń fanów starych edycji "Agenta". A więc: mam trzeci sezon z Portugalii i nie zawaham się go użyć!
Ale nie będzie tak łatwo, jak wam się wydaje. Nie wrzucę od razu całego sezonu, choć dysponuję wszystkimi odcinkami. We współpracy z portalem showmag.info udało się pozyskać brakujący sezon. Dziś udostępniam prolog, a także - wreszcie - pełny odcinek pierwszy. Poniżej link
Aby uzyskać dostęp do odcinków, trzeba wykonać polecenie, które tam się pojawi i poczekać na zatwierdzenie z mojej strony (będzie to jednorazowa "akcja", przy okazji kolejnych odcinków każdy raz zatwierdzony czytelnik będzie już mógł dostać się bez przeszkód)
Przed wysłaniem prośby o udostępnienie odcinków należy zapoznać się też z tym wpisem - kliknij tutaj
Ważna aktualizacja: Przez moje niedopatrzenie nie zwróciłem uwagi na ważną kwestię. Każdy, kto decyduje się na dostęp do trzeciego sezonu musi wiedzieć, że wszyscy, którzy będą mogli zobaczyć odcinki trzeciego sezonu (czyli są na liście), będą widzieć wasz adres e-mail. Zwróciła na to uwagę w komentarzu jedna z osób. Jeśli ktoś wie, czy można to jakoś ukryć, proszę napisać wiadomość przez formularz kontaktowy! Jeśli ktoś jest na liście, a chciałby zostać usunięty - proszę o informację
*     *     *
Kolejne odcinki będą pojawiać się w każdą sobotę - na blogu będzie pojawiał się wówczas krótki wpis przypominający. W każdym z takich wpisów będzie też pojawiać się zagadka dotycząca trzeciego sezonu - raz łatwa, a raz trudniejsza.
Zagadka na dziś:
Kto i w jakim zadaniu powiedział: "Patrzę w dół Shrek, ja patrzę w dół"?

33 komentarze:

  1. Po tylu latach oczekiwania w końcu będzie można obejrzeć cały 3 sezon, z tej strony pragnę podziękować za udostępnienie materiału :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna riposta na emitowany aktualnie Agent Gwiazdy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżu, Łukasz, jesteś cudotwórcą! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy cudotwórcą, ale na pewno nie jestem jeżem :D

      Usuń
  4. Kocham cie chłopie Jezus Maria nie wierzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ona_nieznajoma20 lutego 2017 14:44

    Wow, super!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się, że uzyskując dostęp do filmu, nie otrzymałem uprzednio informacji, że mój adres mail wraz z danymi osobowymi będzie udostępniony wszystkim odwiedzającym folder. Wydaje mi się, że autor bloga powinien o takich rzeczach informować. Chronię swoją prywatnośc w sieci i nie widzę powodu, dla ktorego miałbym to zmieniać. Niestety nie mogę cofnąć uzyskanego dostępu i usunąć swojego nazwiska z listy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że nawet nie wiedziałem, iż tak jest. To mój debiut z dyskiem. Zdaje się, że jednak udało się usunąć? Jeśli ktoś również chce zniknąć z listy, proszę o kontakt. Spróbuję usunąć, a jeśli się nie da, zostanie usunięty cały folder, utworzony nowy, a całą procedurę przekazywania dostępu przeprowadzę jeszcze raz

      Usuń
    2. A może warto mieć dodatkowego maila, gdzie nie będziesz się dzielić danymi osobowymi? Specjalny, dla takich okazji jak ta ;)

      Usuń
  7. Wprost wspaniała wiadomość! Cały czas oglądałam jakieś zagraniczne edycje a teraz mam możliwość zobaczyć naszego polskiego, najlepszego, 'Agenta':D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hah, czułem że to nie może być tylko "mała" niespodzianka, skoro na tym blogu pełno takich perełek :D
    Serdeczne pozdrowienia i podziękowania dla autora za zaangażowanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisze po zalogowaniu ze nie mogę wysłać co zrobic

    OdpowiedzUsuń
  10. JUZ WSZYSTKO JEST OK:) DZIEKUJE BARDZO I POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądam i nie mogę przestać obserwować Mirka! XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Już od dawna szukałam 3 sezonu i nareszcie mogę go obejrzeć. Dzięki bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawostka:
    w 3 sezonie osoba druga wyeliminowana typowała w pierwszym odcinku na agenta osobę pierwszą wyeliminowaną. Ta sama sytuacja miała miejsce w 1 sezonie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna wiadomość! Do tego doczekamy się również Ekspedycji na YT. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki wielkie za odcinki! W sumie, to już nawet nie robiłam sobie nadziei, że kiedyś będą dostępne, a tu proszę...taka maleńka niespodzianka :-)
    A przy okazji czy autor bloga wie, albo któryś czytelnik, gdzie można obejrzeć prolog drugiej edycji polskiego Agenta? Wiem, że kiedyś chyba był pod tym linkiem: https://drive.google.com/drive/folders/0BxGVq8E3YTRFZDkyREtRa2ZxZTg, ale już go tam nie ma, a chciałabym zobaczyć, tę scenę, gdy Asia mówi: "Wyjdź, bo będę się krępować".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agentomaniaczka22 lutego 2017 16:48

      http://www.cda.pl/video/62387448

      :)

      Usuń
    2. Wielkie dzięki dla Agentomaniaczki :-)

      Usuń
  16. Jedyna rzecz, która mi się nie posoba przy 3 edycji to zmieniony podkład podczas eliminacji. Po tym jak muzyka dochodzi do kulminacyjnego punktu, wiadomo że osoba wyciągnie z koperty czerwone piórko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie będzie żadnych artykułów dotyczących oceny drugiej edycji z gwiazdami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co nikt nie zgłaszał "zapotrzebowania". Niewykluczone, że po jednym z odcinków wrzucę swoją subiektywną opinię, natomiast każdy, kto będzie chciał swoją opinię opublikować w formie posta będzie to mógł zrobić po zakończeniu emisji programu

      Usuń
  18. ja tez dziękuje za danie tych odcinków!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wie ktoś może gdzie można obejrzeć zagraniczne edycje po polsku?

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dziekuję za dostęp:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hejka, można prosić o dostęp do 3 sezonu :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę zapoznać się z tym wpisem Link

      Usuń
    2. Zapoznałem się. Jeśli chodzi o nick, to już zmieniłem na imienny.
      A jeśli chodzi o zagdaki, to z tego wpisu: Adam przy 3 zadaniu.
      Wpis nt. 5 odcinka - również Grażyna, bo w tym czasie uczyła się gry w golfa. Natomiast przy prośbie o dostęp żadnego polecenia nie było :/

      Usuń
    3. Zagadki są nieistotne, były w ramach ciekawostek. Polecenie to "prośba o dostęp". Po zmianach proszę próbować jeszcze raz uzyskać dostęp - każda próba z konta wulgarnego jest przeze mnie natychmiast usuwana i nie mam do niej dostępu

      Usuń

Komentarz pojawi się na stronie po zatwierdzeniu przez moderatora